Hallo alfisten,
Lijkt me leuk als we met een rijtje alfa's richting vught rijden op 15 mei.
Wie komt er ook uit regio zuid??
1. Paul aka PaulvdH Alfa Romeo 75 2.0 TS
2. ...
Mogen personen die alleen op het forum actief zijn maar geen betalend lid zijn ook komen ?
Niet helemaal volledig.Jazeker, alleen betaal je aan de poort €8,-
Goed gezien. Dus daarom bleven de aanmeldingen uitIS TOCH 15 MEI
Wij rijden met in ieder geval 2 33's vanuit Balen via Postel en Tilburg naar Maurick, idee?Heb je al een idee van de route die je gaat nemen? Ik kom vanuit Peer (Belgisch Limburg) en kan misschien wel ergens aansluiten?
Ik kom zelf uit sittard en ga in born de A2 op, via weert, eindhoven naar Vught. misschien bij weert of valkenswaard aansluiten??Heb je al een idee van de route die je gaat nemen? Ik kom vanuit Peer (Belgisch Limburg) en kan misschien wel ergens aansluiten?
Maar je kan wel ter plekke lid worden - de (andere helft van de) donateursadministratie is er bij, met inschrijfformulierenMogen personen die alleen op het forum actief zijn maar geen betalend lid zijn ook komen ?Niet helemaal volledig.Jazeker, alleen betaal je aan de poort €8,-
Het aantal parkeerplaatsen is beperkt en alleen Alfa's van SCARB-leden worden toegelaten.
Mogen personen die alleen op het forum actief zijn maar geen betalend lid zijn ook komen ?Niet helemaal volledig.Jazeker, alleen betaal je aan de poort €8,-
Het aantal parkeerplaatsen is beperkt en alleen Alfa's van SCARB-leden worden toegelaten.