Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 16:41


Ik ben het uiteraard met voorgaande schrijvers eens dat iedere dode of gewonde in het verkeer er één te veel is en maar '0' wordt het nooit, dan moeten we inderdaad thuis blijven.
Maar het onder de mom van verkeersveiligheid bijeen flitsen van geld terwijl dit in de verste verte er niets mee te maken heeft, dát stuit mij tegen de borst...
Kijk dat er in een 30 km/h zone bij een schooluitgang dik bekeurd wordt vind ik meer dan redelijk (hoewel de gehaaste ophaalmoeders met audi avant/v70/name your lifestyle combi hier dikwijls degenen zijn die er als een opgejaagde hond voorbij janken :idea: )
Maar dat zo'n flitsopstelling op een stille polderweg er gewoon staat om de staatskas te spekken dat is gewoon erg zuur...(je weet wel zo'n weg waar je de vroeger toegestane 80 km/h makkelijk kon rijden zonder gevaar, maar onder < jawel gaan we weer >, de mom van verkeersveiligheid door de Fa. van Knaken uit Den Haag is omgetoverd tot zo'n 60 km/h karrespoor met 'optisch smallere rijstroken'... :sick: )

Grtz,fRank
+1001 =D>

y10 fire lx ie
Member
Member
Berichten: 172
Lid geworden op: za okt 31, 2009 21:12
Locatie: Ede

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 16:55

het is en blijft een naar mannetje wat graag met lasergun achter een lantaarnpaal staat.
Verzameling:
Lancia:
Y10 Fire 87
Y10 Selectronic 90
Y10 Junior 95
Ypsilon 01
gehad:
2x Alfa 145 1.7 16v 96
Fiat Panda 94 Cinq 96
2x Lancia Y10 89, 90, 91, 92, 93

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 19:04

Kijk dat er in een 30 km/h zone bij een schooluitgang dik bekeurd wordt vind ik meer dan redelijk (hoewel de gehaaste ophaalmoeders met audi avant/v70/name your lifestyle combi hier dikwijls degenen zijn die er als een opgejaagde hond voorbij janken :idea: )
Grtz,fRank
Je hebt gelijk Frank, ik woon naast een schooltje (waar mijn eigen dochter op zit) en je gelooft niet wat er 's morgens bij het brengen en 's middags bij het ophalen gebeurt.

Heb vandaag nog een man erop aangesproken dat ie verleden week met zijn BMW het plein (dus niet de straat) opscheurde en al slingerend kinderen ontweek om dat zijn auto te parkeren.
Ik had zijn kenteken genoteerd omdat ik het echt een idioot vind. Maar, je raad het al, hij ontkent alles (ik was het niet, er rijden vijf dezelfde BMW's).
Verder ben ik er niet op ingegaan.

Gebruikersavatar
diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2180
Lid geworden op: wo okt 19, 2005 21:39
Locatie: Trans-Axel City 130 km van Zolder.
Contacteer: Website

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 19:31

Door mijn werk constateer ik iedere dag dat heel veel auto's op rotte en gladde banden rijden, en dat heel veel auto's een defect aan de verlichting hebben... dit zijn maar twee factoren,als deze in orde zouden zijn zou het ook weer een aantal doden per jaar schelen..

2 cent
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

SCARB moderators
Moderator
Moderator
Berichten: 195
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 22:47

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 19:32

Aantal reacties en citaten verwijderd. Je kunt het nog zo oneens zijn met het beleid, dat is nog geen reden om iemand grof te beledigen.
Ok, waar is mijn koffie gebleven en wie schenkt nu de koffie in? :evil:

Voor de eerste keer zeg ik nu dat ik het oneens met het beleid van meneer Spee ben, maar nergens heb ik beledigd, laat staan grof.
Aangezien ik niet weet tegen wie ik praat, mag de reactie desnoods per pb.
Er was helemaal niets mis met je reactie, wel wat met de geciteerde zin. Na de diverse verwijderingen bleef jouw laatste zin in het luchtledige hangen. Het heeft dan niet veel zin dat te laten staan.

En de koffie staat klaar: Afbeelding
'SCARB moderators' is een gemeenschappelijk account van de moderators. Email en PB's aan dit account gericht worden niet dagelijks gelezen.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 19:36

Ziet er lekker uit.
Morgenochtend neem ik zo'n dubbele!

-Mariska-

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 19:51

Er was helemaal niets mis met je reactie, wel wat met de geciteerde zin. Na de diverse verwijderingen bleef jouw laatste zin in het luchtledige hangen. Het heeft dan niet veel zin dat te laten staan.

En de koffie staat klaar: Afbeelding
Ik begrijp wat je zegt en ik had het zo al wel bedacht.
Punt is alleen, luchtledig of niet, als je iets weghaalt wat wel correct is, is het misschien aardig om even uitleg te geven.

De koffie is er weer, volgende keer graag zwart :wink:

Gebruikersavatar
midas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 527
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 19:36
Locatie: Breda
Contacteer: Website

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 20:07

ik ga ff naar de buurman voor een bakkie!
nu; 166TS, Giulia 1300Ti '67 met 2.1L

Afbeelding

Gebruikersavatar
Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 11:59
Locatie: Delft

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 20:21


Ik ben het uiteraard met voorgaande schrijvers eens dat iedere dode of gewonde in het verkeer er één te veel is en maar '0' wordt het nooit, dan moeten we inderdaad thuis blijven.
Maar het onder de mom van verkeersveiligheid bijeen flitsen van geld terwijl dit in de verste verte er niets mee te maken heeft, dát stuit mij tegen de borst...
Kijk dat er in een 30 km/h zone bij een schooluitgang dik bekeurd wordt vind ik meer dan redelijk (hoewel de gehaaste ophaalmoeders met audi avant/v70/name your lifestyle combi hier dikwijls degenen zijn die er als een opgejaagde hond voorbij janken :idea: )
Maar dat zo'n flitsopstelling op een stille polderweg er gewoon staat om de staatskas te spekken dat is gewoon erg zuur...(je weet wel zo'n weg waar je de vroeger toegestane 80 km/h makkelijk kon rijden zonder gevaar, maar onder < jawel gaan we weer >, de mom van verkeersveiligheid door de Fa. van Knaken uit Den Haag is omgetoverd tot zo'n 60 km/h karrespoor met 'optisch smallere rijstroken'... :sick: )

Grtz,fRank
+1001 =D>
Òhòòòh, da's niet eerlijk; nou heeft fRank er ineens evenveel als ik.... :cry:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

do apr 14, 2011 23:19

Zooo... wat ging Koos Spee flink door het ijs op drie (PowNed?)
Volgens mij heeft hij nog nooit van crisis pr gehoord.
Ik durf met droge ogen te beweren dat ik het beter had gedaan.

Koos Spee is passé.
Gelukkig hebben we nog altijd:
Co Stompe
Afbeelding
Mokums hoop in bange dagen. Wedden dat hij nog nooit een tweet heeft gezien.

Gebruikersavatar
midas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 527
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 19:36
Locatie: Breda
Contacteer: Website

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

vr apr 15, 2011 10:17

Zooo... wat ging Koos Spee flink door het ijs op drie (PowNed?)
Volgens mij heeft hij nog nooit van crisis pr gehoord.
Ik durf met droge ogen te beweren dat ik het beter had gedaan.
Een erg irritant interview maar voor wie het toch even wil zien een linkje. Spoel door naar 10 minuten.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... s_120.html
nu; 166TS, Giulia 1300Ti '67 met 2.1L

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

vr apr 15, 2011 10:30

Een erg irritant interview maar voor wie het toch even wil zien een linkje. Spoel door naar 10 minuten.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... s_120.html
Of Spee snapt het inderdaad echt niet, of hij is te halsstarrig om zijn fout toe te geven. Hij loopt daarmee zichzelf voor de voeten, want het publiek zal zijn strijd om meer verkeersveiligheid nog minder serieus nemen.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

vr apr 15, 2011 10:42

Zooo... wat ging Koos Spee flink door het ijs op drie (PowNed?)
Volgens mij heeft hij nog nooit van crisis pr gehoord.
Ik durf met droge ogen te beweren dat ik het beter had gedaan.
Een erg irritant interview maar voor wie het toch even wil zien een linkje. Spoel door naar 10 minuten.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... s_120.html
Ik heb even gekeken. Inderdaad bloedirritant interview en wat mij betreft is het Rutger die hier afgaat en niet Koos Spee. Er is een verschil tussen interviewen en verhaal halen. In plaats van Koos Spee uit te laten praten en hem dan wel met een paar zinnen in een hoek te lullen (hoe makkelijk wil je het hebben), dan wel hem de kans te geven zelf het boetekleed aan te trekken, roept hij alleen maar dat Spee niet goed bij z'n hoofd is en dan is hij nog verbaast ook als Spee het interview stopt.
Schot voor open doel en finaal misgeschoten. Hoewel, misgeschoten, eerder nog over de bal gestruikeld....
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Koos Spee de tweetkabouter..

vr apr 15, 2011 11:04

Ik heb even gekeken. Inderdaad bloedirritant interview en wat mij betreft is het Rutger die hier afgaat en niet Koos Spee.
De gemiddelde puber gedraagt zich inderdaad beter dan die Rutger, maar je ziet dat Spee bij de eerste woorden al de armen hoog voor de borst kruist. Die gaat dus niet toegeven of afzwakken. Voor beiden een gemiste kans. Spee had hier een kans goede sier kunnen maken met excuses en een toelichting op wat hij bedoelde te zeggen met die tweet. Rutger vindt het kennelijk belangrijker goedkoop te scoren met mensen tegen zich in het harnas te jagen dan werkelijk nieuws te brengen.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Koos Spee de tweetkabouter..

vr apr 15, 2011 11:33

Ik heb even gekeken. Inderdaad bloedirritant interview en wat mij betreft is het Rutger die hier afgaat en niet Koos Spee.
De gemiddelde puber gedraagt zich inderdaad beter dan die Rutger, maar je ziet dat Spee bij de eerste woorden al de armen hoog voor de borst kruist. Die gaat dus niet toegeven of afzwakken. Voor beiden een gemiste kans. Spee had hier een kans goede sier kunnen maken met excuses en een toelichting op wat hij bedoelde te zeggen met die tweet. Rutger vindt het kennelijk belangrijker goedkoop te scoren met mensen tegen zich in het harnas te jagen dan werkelijk nieuws te brengen.
Ik was erg benieuwd geweest naar het antwoord op de vraag, of Spee zich niet kon voorstellen dat hij bij veel mensen de indruk had gewekt om dit over de rug van Alphen te doen, ook al was dit dan kennelijk niet zo bedoeld.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Terug naar “Het Forum Café”