Neem ik die van Brul(tm) wel, hij lust niet eens koffieBeste tweet van de dag, ga ik meteen doen!Kopje dan maar
Neem ik die van Brul(tm) wel, hij lust niet eens koffieBeste tweet van de dag, ga ik meteen doen!Kopje dan maar
Mag jij mijn koffie, neem ik de whisky wel van de irish coffeeNeem ik die van Brul(tm) wel, hij lust niet eens koffieBeste tweet van de dag, ga ik meteen doen!Kopje dan maar
!Hoe gedegenereerd deze man is blijkt wel uit het feit dat hij verwijst naar "verkeersmisdrijven", maar onder de bewering verkeersveiligheid na te streven zijn aandacht exclusief richt op het constateren van gedragingen die niet als misdrijf worden gekenmerkt.
Pas dit op een tegeltje?Hoe gedegenereerd deze man is blijkt wel uit het feit dat hij verwijst naar "verkeersmisdrijven", maar onder de bewering verkeersveiligheid na te streven zijn aandacht exclusief richt op het constateren van gedragingen die niet als misdrijf worden gekenmerkt.
En om iemand, wiens officiële taak het is om de verkeersregels te handhaven, uit te maken voor een moraalridder slaat natuurlijk ook als een tang op een varken.Koos Spee is een heel naar mannetje, een moraalridder imho.
Hij roept zelf dat er sinds de komst van zijn flitspaalbeleid en het dus steigend aantal flitsplaten langs de weg het aantal verkeersdoden is afgenomen. Nu is dat zo, maar of er tussen beide onafhankelijke variabelen een causaal verband is dat heeft nog niemand vastgesteld. Het is zelfs niet gezegd dat er enige vorm van correlatie bestaat. Want sinds die tijd zijn het aantal rotondes fors gestegen, is de bewegwijzering in veel gevallen aangepast, de maxium snelheid naarbedenen gegaan en zijn er overige gevaarlijke situaties aangepakt.Verder denk ik wel dat hij wel wat levens heb gered met zijn beleid.
Ik kan het op posterbehang zettenPas dit op een tegeltje?Hoe gedegenereerd deze man is blijkt wel uit het feit dat hij verwijst naar "verkeersmisdrijven", maar onder de bewering verkeersveiligheid na te streven zijn aandacht exclusief richt op het constateren van gedragingen die niet als misdrijf worden gekenmerkt.
Verder denk ik wel dat hij wel wat levens heb gered met zijn beleid.
Ok, waar is mijn koffie gebleven en wie schenkt nu de koffie in?Aantal reacties en citaten verwijderd. Je kunt het nog zo oneens zijn met het beleid, dat is nog geen reden om iemand grof te beledigen.
+ 1000!!Hoe gedegenereerd deze man is blijkt wel uit het feit dat hij verwijst naar "verkeersmisdrijven", maar onder de bewering verkeersveiligheid na te streven zijn aandacht exclusief richt op het constateren van gedragingen die niet als misdrijf worden gekenmerkt.
Grtz,fRank
Dit is nu precies hoe ik er ook tegenaan kijkHoe wrang het misschien ook mag klinken, bij verkeersbewegingen horen nu eenmaal verkeersdoden. Ik ben mezelf er terdege van bewust
dat ik met deze uitspraak mensen die op deze wijze een dierbare hebben verloren tegen de haren instrijk, maar het is toch echt waar.
De enige mogelijkheid om verkeersdoden uit te sluiten is niet rijden en thuisblijven.
Dat klopt maar dat aantal kan nog fors naar beneden. Maar niet zolang we afhankelijk zijn van menselijk handelen. De huidige vorm van vervoer (auto's) is rationeel gezien achterhaald en inefficient. Buiten het feit dat eede meest efficiente verbrandingsmotor een relatief laag rendement haalt is een mens echt de bepalende en niet bepaald betrouwbare factor. Vermoeidheid, afleiding, machogedrag etc. kennen computers niet.Hoe wrang het misschien ook mag klinken, bij verkeersbewegingen horen nu eenmaal verkeersdoden.