Iemand info over een rode 156 2.0 Selespeed met het kenteken 57-DG-HH?
De rdw site kan ik zelf wel vinden, het gaat mij meer om de onderhoudshistorie. De auto staat te koop en ik vind hem wel aantrekkelijk i.v.m. de selespeed en de G-3 installatie.
Nu in bezit: 33 1.5TI een Mito en een transit camper
Zie het al bij jetcars afblijven motor is kapot en de waren heeft schade. Heb de auto daar voor een klant been gebracht . Ze zijn ook wel eens bij radar. Ofzo geweest
We gaan even verder zoeken naar een soortgelijke auto, dit omdat door medische redenen we de peuboot 806 er uit willen hebben en een (semi)automaat er voor terug willen hebben. Met G3 en zo licht mogelijke stuurbekrachtiging.
Veel succes, Stefan!
Ik moet zeggen, ik heb sinds een paar maanden een 156 sw 2.0 jts Selespeed en vind het werkelijk een genot om mee te rijden.
Ik ken alle verhalen over hoeveel problemen er bij kunnen komen, maar ik heb tot nog toe er niets van gemerkt, buiten geweldig veel rijplezier
Dankje, zo makkelijk is het helaas niet om een 156 selespeed te vinden op G3, SW zou nog eens de voorkeur hebben maar geen must. De Peuboot 806 is gewoon te onhandelbaar voor mijn vriendin. Moet wel zeggen dat ik helemaal niet van peugeot houd maar dit rijdt toch wel erg prettig en heel erg ruim (toch half italiaans
Dus mocht iemand opzoek zijn naar een hele ruime turbodiesel met 7 stoelen en heeft een g3 met automaat in de aanbieding....