Aangezien ik zo af en toe nog wel eens op zoek moet naar onderdeeltjes voor mijn 33 zal ik me hier ook eerst eens even voorstellen (en foto's!) voordat ik van alles begin te vragen...

Ik heb sinds 2 jaar een Alfa 33 1.3S uit 01-'90. Mijn eerste auto (had mijn rijbewijs al langer maar nooit een auto nodig gehad).
Als eerste auto wou ik een simpele goedkope auto maar wel eentje die 'anders' is.
Het werd dus deze:

Een 1.3s helemaal standaard en in 2008 met 86.000 km.
Al vrij snel daarna ben ik ook daadwerkelijk liefhebber geworden (het geluid, het weggedrag en het plezier.....)
Dus dan ga je dingen zelf doen (en ontdekken dat je het leuk vind om te doen):
Alle troep achter de tankhals weghalen (helaas al wel de bekende rottigheid rond de tankdop toen ik hem kocht)

Wat rottigheid aan de bodem laten verhelpen door Giovanni

Dat stoffen interieur vond ik maar niks, gelukkig kwam ik een jaar geleden iets leuks tegen:

En als je dan eenmaal zover bent wil je toch eigenlijk ook wel iets meer power, dus koop je een 1.7 blok

En vervolgens er mee naar Martijn Goorden geweest om de carbs aan te passen en af te laten stellen (had ook nog eens de oliepomp 180 graden verkeerd staan

Zijn er verdere plannen? Ja!
- Roest om de tankdop een keer een Giovanni-kuurtje geven
- Nieuwe schokbrekers + verlagen
- Voorremmerij van een 16V er op zetten
- Stiekem wil ik ook een keer een ander kleurtje (geel!) maar dat is toekomst, dat ie technisch in orde blijft vind ik belangrijker
Wat ik op korte termijn nog zoek:
- Een QV-skirt rechter achterdeel (de vorige is vermoed ik in een carwash achter gebleven en ik was niet van plan daar nog weer naar toe te gaan :p )
- Een voorste stabilisator van een 1.7 (zat niet standaard op een 1.3)
- Remklauwen van een 16V
Dus als er iemand is die iets van bovestaande heeft liggen dan hou ik me aanbevolen!
groeten,
Rutger