Zit er al ergens een rode draad in?Na 20 jaar in mijn 75 6V 3.0 America te hebben gereden dacht ik dat er werkelijk niets in de buurt kon komen van het rij genot......echter.....vanavond heb ik mijn nieuwe aanwinst, een 155 V6 los gelaten en ik moet bekennen dat het ERG leuk speelgoed is
Het vermogensverschil valt mij reuze mee, maar dat komt waarschijnlijk doordat deze niet helemaal standaard meer isHey, ik heb dan ook een 155 V6, maar wat ik mij altijd afvroeg, of je nou ook het vermogensverschil merkt tussen een 155 2.5 v6 en een 75 3.0 v6? Veel plezier met de 155, en heb je er misschien ook wat plaatjes van?
Gr. Geert-Jan
Ha ha dikke lol dat rode draadje was ik helemaal vergetenZit er al ergens een rode draad in?Na 20 jaar in mijn 75 6V 3.0 America te hebben gereden dacht ik dat er werkelijk niets in de buurt kon komen van het rij genot......echter.....vanavond heb ik mijn nieuwe aanwinst, een 155 V6 los gelaten en ik moet bekennen dat het ERG leuk speelgoed is
Als je nu achteruit gaat rijden dan komt het echt dichtbij de 75V6 beleving
De 75 mocht niet meer de weg op maar wordt nu omgebouwd om mee te ijsracen75 niet verkocht.....................hoop ik, die ga je echt missen!
Alhoewel 155 V6 ook niet mis is.
vertel vertel!!! Jij hebt toch niet toevallig die WB V6 Evo gekocht??Het vermogensverschil valt mij reuze mee, maar dat komt waarschijnlijk doordat deze niet helemaal standaard meer is
Heb op het 155 register gelezen dat deze naar Stroe gegaan is en Otto hem gekocht schijnt te hebben.Jij hebt toch niet toevallig die WB V6 Evo gekocht??