Waarom moeten dingen soms zo moeilijk gaan? WAAROM willen 2 wielbouten niet los? Waarom is dat. Ik word zo moe van dit soort dingen. Zucht.
(morgen minder gefrustreerd weer verder)
Cola wil ook wel eens helpen, met rum erin en dan lekker opdrinken....wordt je heel relaxed van
Ik heb ook echt zo'n Italiaans wanproduct wat door moet gaan als wielboutsleutel. Loopt een beetje schuin en ook heerlijk Italiaans afgewerkt. Kun je dus NUL kracht mee zetten. Heb er gisteravond 5 liter kruipolie overheen gegooid, dus eens kijken wat het doet. Wordt wel pas woensdag voor we er mee verder kunnen, maar dan kan wel de olie lekker kruipen.Cola wil ook wel eens helpen, met rum erin en dan lekker opdrinken....wordt je heel relaxed van![]()
om vervolgens te bedenken, moment is kracht x arm.
sleutel verlengen met pijp, en je bent het mannetje![]()
Dat vond ik juist de charme van het monteursvak. Mja, tegenwoordig willen de klanten er niet voor betalen en je werkgever gaat niet blij zijn als het tegenzit omdat ze het niet kunnen doorberekenen naar de klanten. Dilemma!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moeten dingen soms zo moeilijk gaan? WAAROM willen 2 wielbouten niet los? Waarom is dat. Ik word zo moe van dit soort dingen. Zucht.
Of de baas heeft een hoop stress omdat de planning in de war loopt.Dat vond ik juist de charme van het monteursvak. Mja, tegenwoordig willen de klanten er niet voor betalen en je werkgever gaat niet blij zijn als het tegenzit omdat ze het niet kunnen doorberekenen naar de klanten. Dilemma!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()