Okey,
Na nu een aantal maanden "actief" te zijn op het forum en mensen lastig te vallen met het feit dat ik een Giulia zoek, zal ik me maar eens voorstellen.
Mijn naam is Marco en ik woon in Heythuysen in de gemeente Leudal. Sinds 10 jaar woon ik hier met mijn vrouw en als geboren Brabander voel ik me hier goed thuis.
Al zolang ik me kan herinneren ben ik gek van auto's, wat op latere leeftijd (ik ben al weer 37 jaartjes oud) zich toespitste op alles van Italiaanse afkomst. Dit is niet van huis uit ingegeven, want mijn vader kocht elke twee jaar een nieuwe Ford en da's niet Italiaans hè.
Als kind droomde ik altijd van een Lancia Delta Integrale, maar ik heb het nooit aangedurfd om zo'n ding aan te schaffen. In 1993 schaftte ik mijn eerste Alfa een Alfasud 1.5 ti QV aan. Sodeju wat kon zo'n ding roesten....... Daarna volgde een paar 33'tigjes en een 155, waarna in 1999 ik mijn Delta Integrale vervanger aanschaftte, een Subaru Impreza gt turbo. Ja ik weet 't, maar hij was zo snel...... Toen ik ging samenwonen moest die de deur uit en toen kwam ik na een omzwerving van 3 maanden naar Seat, weer bij Alfa uit. Op dit moment rijd ik een 156 1.9 jtd 8v met Squadra Massimo chip van alweer bijna 10 jaartjes oud. Daarnaast heb ik nog een Ducatie supersport carenata en mijn vrouw rijdt een Fiat grande punto 1.4 16v Emotion.
Naast dit ook een groot fan van Ayrton Senna da Silva (de tijd dat formule 1 coureurs nog karakter hadden) en Valentino Rossi.
Toen kwam ik er een paar jaartjes geleden achter dat moderne auto's me steeds minder iets doen en begon ik te denken over een oldtimer (vervroegde midlife crisis?). Zodoende begon begin dit jaar mijn zoektocht naar een Giulia.
Naast dit forum ben ik ook nog actief op het Alfaspeed forum en op het forum van Gummen.
Groeten en hopelijk zien we elkaar in de toekomst eens op een bijeenkomst van de club.