maar dan lekker goedkoop. Geen bezorgkosten en originele CD's Ik heb er goede ervaringen mee....
http://www.bangcd.com
http://www.cdwow.nl
Ik wist dat deze reactie ging komen, en als ie er nog niet stond.....De sound van m'n V6 is veel mooier dan muziek
Aha kijk een kennerIk zweer bij mijn ipod . Lekker legaal muziekjes downloaden voor 0.99 euro per nummer . Je kan ze vooraf beluisteren en dus hoef je niet een hele cd aan te schaffen !!!
Om ze dan in één van de twee alfa's af te spelen gewoon een itrip gekocht op evil bay en alle nummers razen door de boxen ( ik kan er zo'n 5000 opslaan ) !!!
En Motorhead , 't is lang geleden , maar die Lenny kan er wel wat van ...
Kristal
Lemmy is cool... ik heb hem een paar weken geleden nog gezien op Filds of Rock. Je ziet het niet iedere dag, dat een 62-jarige man (die van de dokter MOET blijven zuipen omdat zijn lichaam de verandering van stoppen niet aan zou kunnen) doet alsof zijn basgitaar een geweer is en op het publiek schiet...
Hmm, nog nooit van gehoord.@Alfattaowner
Een itrip is een soort klein zendstationnetje dat je inplugd op je ipod . Je zoekt dan een min of meer vrije frequentie op gelijk welke radio en je kan dan zo al je muziekjes die op de ipod opgeslagen ziin naar de radio zenden !!!
Motorhead staat er nog niet op , maar moet ik wel nog eens downloaden , ze staan vast ook wel op i-tunes .
Maar Iron Maiden heb ik er lekker nostalgisch zijnde wel opgezet![]()
Ja Ja We worden oud ...
Volgens mij is het wel illegaal, een itrip, want technisch gezien schijnt het radiopiraterij te zijn (heb ik me laten vertellen).@Alfattaowner
Een itrip is een soort klein zendstationnetje dat je inplugd op je ipod . Je zoekt dan een min of meer vrije frequentie op gelijk welke radio en je kan dan zo al je muziekjes die op de ipod opgeslagen ziin naar de radio zenden !!!
Motorhead staat er nog niet op , maar moet ik wel nog eens downloaden , ze staan vast ook wel op i-tunes .
Maar Iron Maiden heb ik er lekker nostalgisch zijnde wel opgezet![]()
Ja Ja We worden oud ...
Heb even in i-tunes music store gekeken , maar another perfect day is er niet te vinden .
Wel lekker al speed freak gedownload .![]()
Bedankt voor het aanbod ... maar via i-tunes heb ik ook wel wat keuze en het blijft legaal( gebruik die muziek ook om in mijn winkeltje af te spelen en bij controle zou het niet zo leuk uitdraaien als de bron van muziek "onbekend" is )
Kristal