Pagina 1 van 3

Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: za jan 09, 2010 22:40
door Yvo
Wat staat ons allemaal nog te wachten: Lanchrysler

:?

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: za jan 09, 2010 22:44
door Hylke
Dan kan Harrison Ford voor de volgende reclame ipv een Bonsai boompje wel een "hoge boom" (van: "Kijk eens jongens wat een hoge boom!") meenemen op de passagiersstoel...

:roll:

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: za jan 09, 2010 23:23
door rednal
En de Chrysler Voyager gaat hier straks door het leven als Lancia Phedra :evil:

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 08:45
door WhizzMan
Dan zie ik nog liever dat VW de boel overneemt. Achterwielaandrijving is leuk, maar als het op een gemotoriseerde ossenwagen met een starre achteras en bladveren komt te zitten, heb ik toch liever een saai VW-onderstel met voorwielaandrijving voor de daily driver.

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 11:10
door Tom VDW
Aan de andere kant, liever een fiat verkopen in Amerika met het logo van chrysler, dan een chrysler verkopen met het logo van fiat :D

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 15:35
door Patrick
Niks mis met Chrysler. Ook niet met Lancia. Wel met Volkswagen.......
Ik zie het probleem niet zo.
Als iedereen die er zo tegen is nou gewoon een nieuwe Lancia of Alfa had
gekocht was dit allemaal niet nodig geweest.
Het gekke is dat je mensen die wel nieuw rijden helemaal niet hoort. :?
Wie zijn of haar hand niet in eigen boezem wil steken, kan beter zwijgen.
De bedrijven dienen te overleven, werkgelegenheid wordt zo behouden, basta!

Persoonlijk rijdt ik al 14 jaar Chrysler, en geloof me, ook dat is nog steeds genieten.
Volkswagen = auto voor het volk. En dus niet voor mij..... :blue_cool:

Patrick.

Re: RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 17:42
door peppe
Niks mis met Chrysler. Ook niet met Lancia. Wel met Volkswagen.......
Ik zie het probleem niet zo.
Als iedereen die er zo tegen is nou gewoon een nieuwe Lancia of Alfa had
gekocht was dit allemaal niet nodig geweest.
Het gekke is dat je mensen die wel nieuw rijden helemaal niet hoort. :?
Wie zijn of haar hand niet in eigen boezem wil steken, kan beter zwijgen.
De bedrijven dienen te overleven, werkgelegenheid wordt zo behouden, basta!

Persoonlijk rijdt ik al 14 jaar Chrysler, en geloof me, ook dat is nog steeds genieten.
Volkswagen = auto voor het volk. En dus niet voor mij..... :blue_cool:

Patrick.
=D>

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 17:48
door Alfistzmeer
belachelijke actie en wat levert een chrysler badge ipv de aloude lancia badge voor extra op om dit soort rare dingen te doen? :shock:

diep triest dit

Re: RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 17:57
door Adriaan146/147
belachelijke actie en wat levert een chrysler badge ipv de aloude lancia badge voor extra op om dit soort rare dingen te doen? :shock:
de prijs

Re: RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 18:04
door bralfa
Niks mis met Chrysler. Ook niet met Lancia. Wel met Volkswagen.......
Ik zie het probleem niet zo.
Als iedereen die er zo tegen is nou gewoon een nieuwe Lancia of Alfa had
gekocht was dit allemaal niet nodig geweest.
Het gekke is dat je mensen die wel nieuw rijden helemaal niet hoort. :?
Wie zijn of haar hand niet in eigen boezem wil steken, kan beter zwijgen.
De bedrijven dienen te overleven, werkgelegenheid wordt zo behouden, basta!

Persoonlijk rijdt ik al 14 jaar Chrysler, en geloof me, ook dat is nog steeds genieten.
Volkswagen = auto voor het volk. En dus niet voor mij..... :blue_cool:

Patrick.
=D>
+1

Re: RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 18:14
door Alfistzmeer
belachelijke actie en wat levert een chrysler badge ipv de aloude lancia badge voor extra op om dit soort rare dingen te doen? :shock:
de prijs
wat dan, door enkel een badge te vervangen wordt de auto duurder/goedkoper en/of beter verkocht?

b.s....

telleurstellend vanuit FIAT én angstig voor de toekomst van AR:(

Re: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 21:10
door Corrado
Wat staat ons allemaal nog te wachten: Lanchrysler

:?
Ja, Yvo, daar huilt m'n hart als Lancia liefhebber van. Kan ook geen goed idee zijn want het belabberde imago van Chrysler zal, hoe je het ook bekijkt, z'n uitwerking hebben op dat van Lancia op deze manier.
Nu hebben we het nog over een Lancia die een Chrysler uitstraling gaat krijgen, maar ik moet niet aan de nachtmerry denken van een Chrysler met Lancia gril.

Ik richt me dus maar op alles tot de Delta en geniet van bijv. een Kappa of een Gamma coupé. Zomaar twee voorbeelden van auto's die ontwikkeld zijn onder regie van Fiat, maar wel in hart en nieren Italiaans en met een eigen uitstraling.

Ik ben bang dat wéér uitsluitend gekeken wordt naar cijfers en dat er veel en veel te licht gedacht wordt over merkidentiteiten... :cry:

Koen

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 21:16
door Hylke
Klinkt een beetje alsof Fiat het 2e Volkswagen gaat worden.
Merkidentiteit my ass, je krijgt een badge en een product en that's it.

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: zo jan 10, 2010 21:22
door Corrado
Een kat in het nauw...

RE: Daar begint het gelazer al......

Geplaatst: ma jan 11, 2010 13:53
door web
Bij VW werkt het ook, moeten ze bij Fiat denken. En daar valt eigenlijk geen speld tussen te krijgen... want behalve een kleine schare liefhebbers die geen nieuwe auto's kopen vindt bijna niemand HIER het jammer dat de oude identiteit van Skoda en Seat verloren gegaan is...

Zolang de liefhebbers/puristen in oude auto's rijden en geen nieuwe auto's kopen verdient Fiat er niks aan en kunnen ze er net zo goed mee stoppen...

Chrysler lijkt geen logisch naamplaatje voor een Lancia maargoed...kennelijk vallen Lancia verkoopcijfers buiten Italie/Frankrijk zodanig tegen dat deze rare sprong gemaakt wordt. Ik zou het logisch vinden voor de VS om er Chrysler op te plakken, maar in Europa? Nouja, het zal wel.

Het lukt wel om Lancia's te verkopen, als je ze goedkoop in de leasemarkt zet (Dedra, Lybra) en er Fiat kopers mee gaat wegtrekken. Maar daar schiet het concern niks mee op, om z'n eigen concurrent te zijn...