yellowsub
Newbie
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 11, 2006 13:31

Heel veel geluk

za nov 21, 2009 15:44

Hallo forum,

De afgelopen 14 dagen waren hectisch en nog steeds heel vreemd.
Toch wil het met jullie delen omdat het en een happy einde heeft en hopelijk ook jullie aan het denken en mogelijk tot doen zet.
Maandag 9 november werd ik door mijn moeder gebeld dat mijn vader een ongeluk had gekregen. Met de hele familie in het ziekenhuis bleek het een hartinfarct te zijn geweest. Hij was al gedotterd en lag heel kritiek op de hartafdeling. Daar heb ik een dag of 2 gewacht tot de artsen hem wakker durfde te maken.
Woensdag hebben mijn vriendin, ik en een verpleger hem wakker gemaakt en uitgepakt uit een kluwe slangen en sensoren.
Elke dag wordt hij weer een beetje meer wakker, en vrijdag ging hij al van de ic af. Afgelopen donderdag werd hij al weer ontslagen en is nu fijn bij mij thuis aan het bijkomen.

Heel veel geluk gehad omdat echt alles wat goed kon gaan ook gelukt is. Hij kreeg de aanval op zijn werk met mensen die BHV en EHBO hebben. Zij zijn gelijk aan de slag gegaan met reanimeren en ondertussen een ambulance gebeld. Deze was er in no-time.
Het is met name de reanimatie die hem gered heeft. Met deze dit bericht wil ik dan ook een ieder vragen om een reanimatiecursus te volgen. Ik zelf heb het ook niet gedaan maar me wel nu aangemeld. Hopelijk kan ik ooit een ander net zo blij maken als de collega;s van mijn vader mij!

Tuut tuut

Bart

Gebruikersavatar
elio
Guru
Guru
Berichten: 1089
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 18:11
Locatie: antwerpen (B)

RE: Heel veel geluk

za nov 21, 2009 16:05

Dat is schrikken, gelukkig is het goed afgelopen! Ik heb vorige week nog een opfrissingscursus EHBO bijgewoond, hopelijk heb ik hem niet te gauw nodig. De kans op een goede afloop hangt inderdaad enorm af van de eerste minuten...
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

Terug naar “Het Forum Café”