Gevalletje motorkap opengewaaid op snelweg bij 120/130 km.
Het kwam doordat de linkerkoplamp kapot ging bij een lichte aanrijding met de dissel van een aanhanger. resultaat dus een kapotte koplamp en een klein deukje in de motorkap. Balen natuurlijk, maar die schade viel nog mee. Vemoedelijk is daardoor de mortokap uit beide vergrendelingen gesprongen. Ik was net op de A6 op de linkerbaan snelheid aan het maken toen bij 120- 130 km met een daverende klap de motorkap dus omhoog kwam. Ik schrok me natuurlijk compleet de #$***. Ik zag gelijk dus niks meer en stuurde voorzichtig en op goed geluk naar de vluchtstrook. Een vrachtwagen die achter mij reed stopte en vertelde dat hij in zijn kabine de klap hoorde.
Ga de 145 denk ik wel weer repareren want verder is die perfect. Dus iemand die nog een (liefst zwart) motorkapje voor weinig heeft liggen mag zijn vinger opsteken. Het dak is egaal ingedrukt zonder knikken of vouwen, dus dat kunnen we wel weer terugpompen (ik kan zo'n pers lenen). Koplamp is ook wel aan te komen via koebergenautos.nl Dus de eerstkomende avonden ben ik van de straat

Mvg. Richard www.berlina.nl