Gebruikersavatar
Roebar
Guru
Guru
Berichten: 1328
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:06

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 16:55

Yuri, je doet wel aan stijlbreuk he...ons diagonaaltje gaat stuk zo ! :mrgreen:
gtv-racer maakt het ook moeilijker... gelukkig is er nog geschiedvervalsing :wink:
+6
+7
+8
+9
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

Gebruikersavatar
Wouter van den Brande
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 756
Lid geworden op: wo mar 07, 2007 17:32
Locatie: Axel(the place to bier)

RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze pet

vr okt 23, 2009 17:30

Ach,als het om een peuk gaat die uit het raam gegooid wordt vind ik het wel terecht eigenlijk.

Maar vaak hebben ze nix te doen en dan gaan ze dingen zoeken.

Zo'n 10 jaar terug hobbelde ik op mijn brommer van een trappetje af met mijn sleutel in mijn broekzak (dus geen draaiende motor) op dat moment kwam meneer FluorFlikker aan en die gaf mij en bekeuring.Omdat ik me brommer bestuurde zonder mijn Pletterpet op te hebben.

Zo reed ik een keer met mijn mitsubishi colt met van die ledverlichting in mijn ruitensproeiers...komt Piet Paniek ook weer achter me aan omdat ik een lampje te veel had en dat mag niet.Terwijl ik mijn auto thuis ging zetten om wat bier te gaan nuttigen in het cafe...ben je goed bezig is het weer niet goed.Ga ik op de fiets terug zonder licht....stop politie uit het raampje geroepen...maar toen dacht ik.. Ho eens net een lichie te veel en nou een lichie te weinig....ik dacht dus snel van...Nou piep ik er tussenuit.

Als je je zo moet bewijzen als Agent...nou nou =D> Terwijl er op dat moment daar of daar weer ergens ingebroken wordt.

Als ze er moeten zijn dan zijn ze der niet.

Collega belt Politie op met de mededeling dat er iemand inbreekt in zijn schuur...voor de veiligheid zelf niet gaan kijken.
Zeggen ze doodleuk: We hebben geen auto's we kunnen niet komen.

Oplossing:
Hij belde later terug met de mededeling dat er een inbreker dood in zijn schuur lag....Hocus Pocus en jahoor 3 wagens voor zijn deur. ( maar geen dode inbreker hoor :wink: )

Dat heeft effe nix met dit topic te maken dat laatste...maar ik bedoel maar te zeggen : vaak zijn ze der niet als ze er moeten zijn, en vaak zijn ze der wel als ze er niet moeten zijn :lol:



Greetzz..

Wouter
Voorheen X-Fighter
Nu:

Alfa 75 1.8 Turbo( in project)
164 3.0 V6 24v Super

Verleden:
75 1.8 Imola
164 3.0 v6 12v
155 2.0 TS 8v
166 3.0 V6 24v Super
Scarb:5848
Afbeelding

Gebruikersavatar
Trenta3
Guru
Guru
Berichten: 1521
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 18:39
Locatie: Dendermonde

RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze pet

vr okt 23, 2009 17:44

Roken is zo '80's!
Vroeger nam een asbak een half dashboard in beslag, zoals in de 33, nu zijn ze bijna onvindbaar geworden in de hedendaagse interieurs! 8)
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 17:45

Dat heeft effe nix met dit topic te maken dat laatste...maar ik bedoel maar te zeggen : vaak zijn ze der niet als ze er moeten zijn.
Dat is algemeen bekend en dat dit tot de nodige frustraties komt is allemaal heel begrijpelijk.


Wouter, lees je reactie voor de gein nog eens terug zoals je deze hierboven uiteen gezet hebt..... :roll:

Het hele blauwe apparaat is er voor onze veiligeheid, is het dan echt zo nodig om je woorden te kiezen zoals je gedaan hebt :?:
Hoe zou jij het vinden als je aangesproken zou worden op de maniner zoals je hierboven naar de agenten doet :?:
Ik wil hiermee niet zeggen dat je je "rooms" moet opstellen, maar een klein beetje normale omgangsvormen kom je veel verder mee ;)
Niet alleen bij de gerechtelijke macht ;)

Ik ben heb ook wel eens een gesprek met een agent omdat deze van mening is dat ik mijn gedrag wat zou mogen aanpassen in het verkeer :oops: Ze houden helaas niet zo van een vlotte doorstroming :lol:
Maar als je normaal doet, blijft het ook vaak bij een leuk gesprek ;)

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Gebruikersavatar
Wouter van den Brande
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 756
Lid geworden op: wo mar 07, 2007 17:32
Locatie: Axel(the place to bier)

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 17:55

Dat heeft effe nix met dit topic te maken dat laatste...maar ik bedoel maar te zeggen : vaak zijn ze der niet als ze er moeten zijn.
Dat is algemeen bekend en dat dit tot de nodige frustraties komt is allemaal heel begrijpelijk.


Wouter, lees je reactie voor de gein nog eens terug zoals je deze hierboven uiteen gezet hebt..... :roll:

Het hele blauwe apparaat is er voor onze veiligeheid, is het dan echt zo nodig om je woorden te kiezen zoals je gedaan hebt :?:
Hoe zou jij het vinden als je aangesproken zou worden op de maniner zoals je hierboven naar de agenten doet :?:
Ik wil hiermee niet zeggen dat je je "rooms" moet opstellen, maar een klein beetje normale omgangsvormen kom je veel verder mee ;)
Niet alleen bij de gerechtelijke macht ;)

Ik ben heb ook wel eens een gesprek met een agent omdat deze van mening is dat ik mijn gedrag wat zou mogen aanpassen in het verkeer :oops: Ze houden helaas niet zo van een vlotte doorstroming :lol:
Maar als je normaal doet, blijft het ook vaak bij een leuk gesprek ;)

Groetjes,
Marc
Uit eindelijk wordt ie toch weer een agent in dat stukje....die benaming schoot me zo typend ineens te binnen. En vind het nou ook niet weer zo dat het 'te erg' is verwoord( lees het als grappige verwoording,want zo is het ook bedoeld)

Ieder zijn mening toch :wink:
En ik heb het gewoon niet zo op politie,mij moeten ze altijd en dan ook altijd hebben voor de kleinste dingetjes.En dan raakt je vriendelijkheid tegen 'Oom agent' een beetje op.

Greetzz..

Wouter
Voorheen X-Fighter
Nu:

Alfa 75 1.8 Turbo( in project)
164 3.0 V6 24v Super

Verleden:
75 1.8 Imola
164 3.0 v6 12v
155 2.0 TS 8v
166 3.0 V6 24v Super
Scarb:5848
Afbeelding

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 18:02

Ieder zijn mening toch :wink:
Uiteraard Wouter :thumbs:

Uiteindelijk draait het om respect voor elkaar, dat was het punt wat ik wou maken.
Dus behandel de ander zoals jezelf ook behandeld zou willen worden :)
En tuurlijk laten we ons allemaal eens verleiden of beinvloeden door een ervaring die je op doet en laten we ons daardoor gaan en leiden door emotie ;)
Maar nu dwalen we echt te ver af.

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Gebruikersavatar
Wouter van den Brande
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 756
Lid geworden op: wo mar 07, 2007 17:32
Locatie: Axel(the place to bier)

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 18:12

Ieder zijn mening toch :wink:
En tuurlijk laten we ons allemaal eens verleiden of beinvloeden door een ervaring die je op doet en laten we ons daardoor gaan en leiden door emotie ;)
Maar nu dwalen we echt te ver af.

Groetjes,
Marc
3 keer aangehouden worden door 2 dezelfde agenten op verschillende avonden dat ik na 12uur van mijn werk terug naar huis rijdt...gaat mij irriteren (maandag,dinsdag en een donderdag) Toen reed ik nog in die rode 164 3.0,en dat is toch niet een auto die er gewoon standaard uitzag...als de gemiddelde auto eruit ziet. Dan ben je in mijn ogen gewoon of kippig of je bent een spelletje aan het spelen.

Ja hahah toch wel aan het afdwalen.


On topic :-#

Greetzz..

Wouter
Voorheen X-Fighter
Nu:

Alfa 75 1.8 Turbo( in project)
164 3.0 V6 24v Super

Verleden:
75 1.8 Imola
164 3.0 v6 12v
155 2.0 TS 8v
166 3.0 V6 24v Super
Scarb:5848
Afbeelding

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 18:39

gtv-racer maakt het ook moeilijker... gelukkig is er nog geschiedvervalsing :wink:
+7
+8
+9
+10

Als ik 's ochtends in het donker over de A12 naar Den Haag rijd, vliegen er minimaal 6 van die vonkende peuken op, langs of onder m'n auto door... grote bron van ergernis en gewoon aso. Roomser dan de paus? Ben ik zeker niet! Maar dit is samen met onnodig links blijven rijden toch wel een van de 'overtredingen' waar je mij niet op zult betrappen... sowieso: roken in je auto? WTF?
156 SW 1.9 JTD

Gebruikersavatar
B-lex
Guru
Guru
Berichten: 1251
Lid geworden op: wo apr 23, 2008 21:17
Locatie: Tholen

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 18:44

Ach,als het om een peuk gaat die uit het raam gegooid wordt vind ik het wel terecht eigenlijk.

Maar vaak hebben ze nix te doen en dan gaan ze dingen zoeken.

Zo'n 10 jaar terug hobbelde ik op mijn brommer van een trappetje af met mijn sleutel in mijn broekzak (dus geen draaiende motor) op dat moment kwam meneer FluorFlikker aan en die gaf mij en bekeuring.Omdat ik me brommer bestuurde zonder mijn Pletterpet op te hebben.

Zo reed ik een keer met mijn mitsubishi colt met van die ledverlichting in mijn ruitensproeiers...komt Piet Paniek ook weer achter me aan omdat ik een lampje te veel had en dat mag niet.Terwijl ik mijn auto thuis ging zetten om wat bier te gaan nuttigen in het cafe...ben je goed bezig is het weer niet goed.Ga ik op de fiets terug zonder licht....stop politie uit het raampje geroepen...maar toen dacht ik.. Ho eens net een lichie te veel en nou een lichie te weinig....ik dacht dus snel van...Nou piep ik er tussenuit.

Als je je zo moet bewijzen als Agent...nou nou =D> Terwijl er op dat moment daar of daar weer ergens ingebroken wordt.

Als ze er moeten zijn dan zijn ze der niet.

Collega belt Politie op met de mededeling dat er iemand inbreekt in zijn schuur...voor de veiligheid zelf niet gaan kijken.
Zeggen ze doodleuk: We hebben geen auto's we kunnen niet komen.

Oplossing:
Hij belde later terug met de mededeling dat er een inbreker dood in zijn schuur lag....Hocus Pocus en jahoor 3 wagens voor zijn deur. ( maar geen dode inbreker hoor :wink: )

Dat heeft effe nix met dit topic te maken dat laatste...maar ik bedoel maar te zeggen : vaak zijn ze der niet als ze er moeten zijn, en vaak zijn ze der wel als ze er niet moeten zijn :lol:



Greetzz..

Wouter
+1



Ik vind inderdaad..voor elk klein dingetje..lampje kapot..je fietst even aan de verkeerde kant van het fietspad..een brommertje rijd over de weg omdat hij last heeft van fietsers..

Dat soort zaken bekeuren is beetje onzin..

Terwijl er op hetzelfde moment iemand iets veel ergers meemaakt..en dan zijn de agenten er niet.

Grtz, Alex
Alfa 75TS Madeno
Audi RS4 Avant
Lada Niva

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze pet

vr okt 23, 2009 19:03

Als iedereen nou een beetje z'n eigen agent wil zijn...

Altijd in de buurt en kost je geen geld.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6684
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 19:23

Als iedereen nou een beetje z'n eigen agent wil zijn...

Altijd in de buurt en kost je geen geld.
Om in stijl te blijven:

+1
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Performa
Guru
Guru
Berichten: 1190
Lid geworden op: di dec 18, 2007 01:11
Locatie: Antwerpen

RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze pet

vr okt 23, 2009 20:09

Kortom je hebt kansloze petjes en kansloze kepies en
soms zitten er gewoon goede gasten tussen...
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

pepijn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 504
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:02
Locatie: Berkel Enschot

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 20:20

Ach,als het om een peuk gaat die uit het raam gegooid wordt vind ik het wel terecht eigenlijk.

Maar vaak hebben ze nix te doen en dan gaan ze dingen zoeken.

Zo'n 10 jaar terug hobbelde ik op mijn brommer van een trappetje af met mijn sleutel in mijn broekzak (dus geen draaiende motor) op dat moment kwam meneer FluorFlikker aan en die gaf mij en bekeuring.Omdat ik me brommer bestuurde zonder mijn Pletterpet op te hebben.

Zo reed ik een keer met mijn mitsubishi colt met van die ledverlichting in mijn ruitensproeiers...komt Piet Paniek ook weer achter me aan omdat ik een lampje te veel had en dat mag niet.Terwijl ik mijn auto thuis ging zetten om wat bier te gaan nuttigen in het cafe...ben je goed bezig is het weer niet goed.Ga ik op de fiets terug zonder licht....stop politie uit het raampje geroepen...maar toen dacht ik.. Ho eens net een lichie te veel en nou een lichie te weinig....ik dacht dus snel van...Nou piep ik er tussenuit.

Als je je zo moet bewijzen als Agent...nou nou =D> Terwijl er op dat moment daar of daar weer ergens ingebroken wordt.

Als ze er moeten zijn dan zijn ze der niet.

Collega belt Politie op met de mededeling dat er iemand inbreekt in zijn schuur...voor de veiligheid zelf niet gaan kijken.
Zeggen ze doodleuk: We hebben geen auto's we kunnen niet komen.

Oplossing:
Hij belde later terug met de mededeling dat er een inbreker dood in zijn schuur lag....Hocus Pocus en jahoor 3 wagens voor zijn deur. ( maar geen dode inbreker hoor :wink: )

Dat heeft effe nix met dit topic te maken dat laatste...maar ik bedoel maar te zeggen : vaak zijn ze der niet als ze er moeten zijn, en vaak zijn ze der wel als ze er niet moeten zijn :lol:



Greetzz..

Wouter
+1



Ik vind inderdaad..voor elk klein dingetje..lampje kapot..je fietst even aan de verkeerde kant van het fietspad..een brommertje rijd over de weg omdat hij last heeft van fietsers..

Dat soort zaken bekeuren is beetje onzin..

Terwijl er op hetzelfde moment iemand iets veel ergers meemaakt..en dan zijn de agenten er niet.

Grtz, Alex
Wrong place wrong time, bad luck, shit happens, je weet je het al weken maar bent te lui om dat lampje te vervangen dat komt morgen wel.......waren agenten maar telepathisch en wisten ze vantevoren maar wat er ging gebeuren dan waren ze altijd op tijd om het te voorkomen. Beetje flauw allemaal. per slot van rekening doen ze niks meer of minder dan het beleid uitvoeren van de vertegenwoordigers die wij gekozen hebben. En al flikker ik ook regelmatig een peuk uit het raam, het is gewoon fout punt. What goes around comes around hoe cliche het ook is.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Gebruikersavatar
rednal
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 903
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 21:37
Locatie: Hardenberg
Contacteer: Website

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 21:44

+7
+8
+9
+10[/quote]

+11 (+ diagonaaltje weer ok) :wink:
Alfetta GTV 1980, Alfasud Sprint 1983, Alfa Giulietta 940

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3951
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: RE: taatuu taatuuu; een directe dialoog met een kansloze

vr okt 23, 2009 22:41

Als ik 's ochtends in het donker over de A12 naar Den Haag rijd, vliegen er minimaal 6 van die vonkende peuken op, langs of onder m'n auto door... grote bron van ergernis en gewoon aso.
Ik ergerde mij daar ook wel aan maar heb mij laten vertellen dat dat vaak kooldeeltjes uit de uitlaat zijn die loskomen?????

Liever een rokende Alfa dan roken in mijn Alfa!
Zo dus:
Afbeelding
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Terug naar “Het Forum Café”