Hoor ik naast me ineens heel enthousiast iemand zeggen "Vette kar man!". Ik kijk om en zie twee schooljongens van een jaar of 13/14, schuin achter me op de fiets, allebei met een brede smile op hun gezicht naar de spider kijken. Dat zijn altijd leuke reacties, van de echte deskundigen!

Dit bracht me op het idee dat het misschien leuk is om een speciaal topic te openen voor de reacties die we op onze auto's krijgen of andere grappige verhalen. En dan niet de zogenaamd lollige uitspraken van opelrijders op verjaardagen, maar leuke, gekke, verrassende reacties, positief of wat minder positief, misschien van mensen van wie je het niet verwacht. Ik heb niet alles nagekeken of zo'n topic al bestaat maar volgens mij niet.
Een ander voorbeeld, het speelt al jaren geleden maar ik zal het nooit vergeten. Ik loop met mijn zoon (toen 3 of 4 jaar oud) door het dorp waar we wonen. We lopen langs de plaatselijke opel garage en zonder iets te zeggen loopt hij naar binnen. Hij kijkt even om zich heen, komt weer naar buiten en zegt: Wat een rotzaak, ze hebben hier geen Alfa's!
Wie volgt?