radmax33

Trouwen in een echte bella ! Gezocht: trouw-alfa!

di jun 23, 2009 11:58

Ik ga zeer binnenkort , nl 3 juli het huwlijksbootje in samen met mijn geliefde. Voor die dag ben ik nog op zoek naar een mooie trouwauto.
Als liefhebber kan ik er natuurlijk niet onderuit een trouw-alfa te regelen. De keuze online is echter erg beperkt en ben er niet in geslaagd een mooie auto te vinden, in de buurt, voor een redelijke prijs. Vandaar mijn oproep hier in de hoop dat er liefhebbers zijn die mij willen helpen 'de mooiste dag van ons leven' perfect te maken.

waar: regio heerlen, zuid limburg
wat ik zoek: een klassieke alfa, bij voorkeur een een giulia (gt, bertone (!)), in het wit, zilver of zwart. Maar ik houd me aanbevolen voor andere mooie klassiekers. Het liefst wil ik er natuurlijk zelf in rijden.

Ik heb hem s' middags nodig van ongeveer 13:00 uur tot een uur of 16:00. We trouwen namelijk om 15:45.
Voor die tijd haal ik mijn aanstaande op met de alfa, een ritje van 5 minuten van mijn schoonouders naar ons huis.
Dan volgt een ritje samen naar de trouwlocatie, +- 30 minuten (hoensbroek). Daar een paar fotos schieten bij het kasteel en dan mag de auto retour.

Ik weet dat het kortdag is maar ik hoop echt dat er iemand is die een mede liehebber nog op korte termijn behulpzaam kan en wil zijn. Uiteraard hoeft het niet voor niets ! Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Ciao!

owja, mailen kan op info@radmax.com

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

RE: Trouwen in een echte bella ! Gezocht: trouw-alfa!

di jun 23, 2009 12:11

Richard, jij als 33-man kan toch niet in iets anders trouwen dan een 33?

:wink:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

tommaso
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Trouwen in een echte bella ! Gezocht: trouw-alfa!

wo jun 24, 2009 08:11

Leuk om te lezen dat jullie gaan trouwen Richard.

Inderdaad zoals Hylke al schrijft kan je eigenlijk alleen maar in een zwarte 33 16v trouwen toch?
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Terug naar “Het Forum Café”