Beste alfisti,
Wie o wie weet waar dhr. Rene Ubels ( een bekende binnen de alfaclub ) zich op dit moment bevind,of nog beter heeft zijn telefoonnummer?
of als iemand hem kent laat hem dan even bellen naar 06 50235896
gr.Martijn
Welkom allemaal, mijn naam en tel.nummer staan in dit en vorige berichtje ,je mag altijd bellen ,ik ben een scarb lid van het eerste uur(lid nummer bij de eerste 50)en door dit soort reacties altijd een beetje terughoudend bij fora,dit gaat toch echt over een alfa ,nml. die van dhr. ubels en om zijn privacy niet te schenden is dit voor de mensen die hem kennen voldoende.Ik geloof dat dit hier niet thuis hoort, en uhh welkom hier, waarom zouden we jou vertellen waar iemand zou zijn terwijl je jezelf niet eens behoorlijk voorsteld....
Steeds een beetje meer..............................en zachtjes sterft het forum een stille dood....
Oww my God I killed Kenny, oww nee Rene,en zachtjes sterft het forum een stille dood....
Misschien moet je eerst een beschrijving van je postuur geven zodat mensen er rustig over na kunnen denken of ze je überhaupt wel willen ontmoeten.Zou jullie graag eens ´live´ ontmoeten om daar eens live over te disscusieren of zitten jullie vast geplakt aan je beeldscherm en kan je je géén voorstelling meer maken van een face to face discussie.