Gelukkig heeft hij haar gisteren op dezelfde plaats zien staan zonder schade en vanmorgen met schade, dus heb een getuige. Geen briefje, dus wordt een gevalletje waarborgfonds.

Ergste is dat ik waarschijnlijk weet wie er verantwoordelijk voor is.

en met die persoon is niet te praten?Ergste is dat ik waarschijnlijk weet wie er verantwoordelijk voor is.
Al die busjes zijn al eens ergens op de hoeken beschadigd, dus dat helpt weinig, plus het feit dat het mn buurman is en ik voorlopig nog niet van plan ben om te verhuizen en het ook nog eens een zakelijke klant van het bedrijf is doe ik dat maar niet.Misschien is het toch de moeite om even met een camera langs die busjes te wandelen als ze geparkeerd staan. Met een beetje geluk kan je foto's maken waar verf van jouw auto op zit en schade op een logische plek. Met die foto's naar de politie stappen en met wat geluk willen ze dan eens komen kijken en met de beste man gaan praten.
dus...eerst volgende offerte verhogen met € 250 (ER waarborgfonds).....en het ook nog eens een zakelijke klant van het bedrijf is ....