Op de zijkant staat V12 Biturbo

Doet me denken aan een ex-baas van me, die Cayenne reed. Er moest bezuinigd worden, dus de Cayenne ging eruit en een gloednieuwe M5 kwam erinMijn baas wil niet opvallen tussen de consultants, dus hij heeft ook een passat stationwagon genomen. Helaas kan het R36 merkje niet uit de grille zonder dat je moet gaan zagen en de stoelen zijn ook net even anders.
is weliswaar de verkeerde kleur, maar verder ben ik het 200% met je eens!Voor mij is er maar een SL:
Ben ik dan ook weer met je eens, maar was de eerste foto die ik tegenkwamis weliswaar de verkeerde kleur, maar verder ben ik het 200% met je eens!Voor mij is er maar een SL:
en prijs categorieIk vermoed dat zo'n klassieker er bij "de baas" niet in komt...die pooierbak die nu op de foto voor de deur staat is van heel ander caliber (lees: andere smaak-categorie)
]
Gisteren een flink aantal kilomters achter zo'n Maseratti gereden op weg naar huisdie pooierbak die nu op de foto voor de deur staat is van heel ander caliber (lees: andere smaak-categorie)
Moet het nieuw zijn, en toch mooi: