Pericoloso
Guru
Guru

Alfa offensief begonnen?? Meer voor minder: prijsverlagingen

za jun 06, 2009 00:00

Offerta!!!

Hopelijk eindelijk weer meer Alfa's op de weg met die schonere labels.
SCARB 680.
Nu: 159 SW 1750 Tbi Ti, Abarth 595 Competizione, Peu 504 cabrio.
Ooit: Alfasud 1.5, Sprint 1.5 QV, Alfasud 1.3 SC, Alfetta 1.8, Alfetta 2.0 QO, Alfetta 2.0, Giulia Super 1.3, 33 1.7 QV 16V, Spider 2.0, 156 2.0 TS, 147 1.6 TS, 166 2.5 V6.

Forza Trentatre
Full Member
Full Member

RE: Alfa offensief begonnen?? Meer voor minder: prijsverlagi

za jun 06, 2009 11:30

Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?

Wel zuur, als je recentelijk een nieuwe GT hebt gekocht en je nu leest dat je duizenden euro's minder zou betalen...
Kun je nog terug met je bonnetje? :lol: :roll:
I don't wear jewels, I drive them, Alfa Romeo

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

za jun 06, 2009 12:25

Ik meen dat het eerste kwartaal dat er maar 8 waren, dan is mei al een substantiële verbetering!
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Alfa offensief begonnen?? Meer voor minder: prijsver

di jun 09, 2009 09:34

Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?

Wel zuur, als je recentelijk een nieuwe GT hebt gekocht en je nu leest dat je duizenden euro's minder zou betalen...
Inderdaad. En die net gekochte GT is daardoor plotseling zelf ook een stuk minder waard geworden.
Maar afgezien daarvan is het wel een goede zaak denk ik. Alfa was voorzichtig aan bezig zichzelf de markt uit te prijzen en dat is nu weer een beetje rechtgetrokken.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jun 09, 2009 10:31

als de koper van die GT goed zaken heeft gedaan was het dus een voorraadauto en was er de mogelijkheid forse kortingen te bedingen, waarmee deze prijsverlaging wellicht niet zo dramatisch was tussen d eoren.

En heb je een nieuwe auto besteld geldt de bij aflevering geldende consumenten/catalogusprijs als basis, tenminste in de gangbare koopovereenkomsten, welke korting (meestal een percentage) er ook bedongen is. Kijk de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de dealer er even op na voor er geld overgemaakt gaat worden.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Forza Trentatre
Full Member
Full Member

di jun 09, 2009 12:33

als de koper van die GT goed zaken heeft gedaan was het dus een voorraadauto en was er de mogelijkheid forse kortingen te bedingen, waarmee deze prijsverlaging wellicht niet zo dramatisch was tussen de oren.
Klopt... :wink:
En heb je een nieuwe auto besteld geldt de bij aflevering geldende consumenten/catalogusprijs als basis, tenminste in de gangbare koopovereenkomsten, welke korting (meestal een percentage) er ook bedongen is. Kijk de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de dealer er even op na voor er geld overgemaakt gaat worden.
Hij is er inmiddels al een maandje of 7, gelukkig nog voor alle ellende met Kroymans begon. Dat is ook wat waard achteraf bekeken...
I don't wear jewels, I drive them, Alfa Romeo

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di jun 09, 2009 14:23

Inderdaad. En die net gekochte GT is daardoor plotseling zelf ook een stuk minder waard geworden.
Maar afgezien daarvan is het wel een goede zaak denk ik. Alfa was voorzichtig aan bezig zichzelf de markt uit te prijzen en dat is nu weer een beetje rechtgetrokken.
Nou ja, het scheelt dat er al een maand of 2 geen GT meer op kenteken is gezet... :lol: :oops:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

di jun 09, 2009 14:51

Nou ja, het scheelt dat er al een maand of 2 geen GT meer op kenteken is gezet... :lol: :oops:
"Net gekocht" kan in dit kader natuurlijk wel maanden geleden zijn... :roll:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Bialbero1962
Member
Member

di jun 09, 2009 17:23

Mijn voorraad GT heb ik op tijd gekocht en geleverd gekregen bij Kroymans Rotterdam Zid. Levering was op 3 maart en net op tijd voor het debacle! Met flinke korting...
Scarbnr:04609
Alfa Romeo Spider 2.0., 1993, rosso proteo
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8v WB 1996, nero
Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive, 2009, grigio sterling
Eerste Alfa: Giulietta 2.0 Lusso, 1984

Terug naar “Het Forum Café”