Offerta!!!
Hopelijk eindelijk weer meer Alfa's op de weg met die schonere labels.
Inderdaad. En die net gekochte GT is daardoor plotseling zelf ook een stuk minder waard geworden.Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?
Wel zuur, als je recentelijk een nieuwe GT hebt gekocht en je nu leest dat je duizenden euro's minder zou betalen...
Kun je nog terug met je bonnetje?![]()
als de koper van die GT goed zaken heeft gedaan was het dus een voorraadauto en was er de mogelijkheid forse kortingen te bedingen, waarmee deze prijsverlaging wellicht niet zo dramatisch was tussen d eoren.Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?
Wel zuur, als je recentelijk een nieuwe GT hebt gekocht en je nu leest dat je duizenden euro's minder zou betalen...
Klopt...als de koper van die GT goed zaken heeft gedaan was het dus een voorraadauto en was er de mogelijkheid forse kortingen te bedingen, waarmee deze prijsverlaging wellicht niet zo dramatisch was tussen de oren.
Hij is er inmiddels al een maandje of 7, gelukkig nog voor alle ellende met Kroymans begon. Dat is ook wat waard achteraf bekeken...En heb je een nieuwe auto besteld geldt de bij aflevering geldende consumenten/catalogusprijs als basis, tenminste in de gangbare koopovereenkomsten, welke korting (meestal een percentage) er ook bedongen is. Kijk de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de dealer er even op na voor er geld overgemaakt gaat worden.
Nou ja, het scheelt dat er al een maand of 2 geen GT meer op kenteken is gezet...Inderdaad. En die net gekochte GT is daardoor plotseling zelf ook een stuk minder waard geworden.Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?
Maar afgezien daarvan is het wel een goede zaak denk ik. Alfa was voorzichtig aan bezig zichzelf de markt uit te prijzen en dat is nu weer een beetje rechtgetrokken.
"Net gekocht" kan in dit kader natuurlijk wel maanden geleden zijn...Nou ja, het scheelt dat er al een maand of 2 geen GT meer op kenteken is gezet...Inderdaad. En die net gekochte GT is daardoor plotseling zelf ook een stuk minder waard geworden.Ik hoop het ook, want in mei zijn er maar 24 Alfa's op kenteken gezet...maarja, vanaf juni zullen de problemen met import toch wel opgelost zijn?
Maar afgezien daarvan is het wel een goede zaak denk ik. Alfa was voorzichtig aan bezig zichzelf de markt uit te prijzen en dat is nu weer een beetje rechtgetrokken.![]()