Jullie laten de boel ontsporen zonder er commentaar over te durven geven en nu dit weer

Vervolgens maak je er een geintje over en daar kan de anonieme brigade niet tegen stelletje helden

Beste Tom,Als we het ergens niet mee eens zijn ga dan lekker pb'en met elkaar! want een topic als dit zet ook geen zoden aan de dijk. Mits je er in schrijft wat je verwacht als reactie of wat je doel is met dit topic.
gr Tom
Dat heeft overigens NIKS te maken met t feit dat er hiero met minstens 248,4 maten gemeten wordt...... Zelfs fRank heeft zich vandaag bekeerd tot het merk , dat oorspronkelijk de auto heeft uitgevonden...
Welkom op Mercedes Forum !
De diesel dan toch !dat oorspronkelijk de auto heeft uitgevonden...
Ik snap je reactie wel maar is het echt niet mogelijk om in contact te treden met de moderaters? zo niet dan is dat spijtig idd maar probeer het netjes op te lossen. Ik wil ook graag de andere kant van het verhaal horen dan denk ik dat we ook een stap dichter bij de oplossing zijn.Beste Tom,Als we het ergens niet mee eens zijn ga dan lekker pb'en met elkaar! want een topic als dit zet ook geen zoden aan de dijk. Mits je er in schrijft wat je verwacht als reactie of wat je doel is met dit topic.
gr Tom
pbén met elkaar kun je alleen als je weet wie er aan de andere kant zit, en niet als die zich net als de laser-helden achter een boom verschuilen......
Ik geloof dat het doel van dit topic erg duidelijk is of niet?
Ik meld dat ik er klaar mee ben....
Dacht er nog aan het verder toe te lichten maar de behoefte is al weer weg dus doe ik het niet.
Jammer dit......, er zijn hier genoeg leuke gasten maar ik heb geen zin om me te irriteren aan de onzichtbare Moderators die te laf zijn om commentaar te geven als er zich iets voor doet
... Zelfs fRank heeft zich vandaag bekeerd tot het merk , dat oorspronkelijk de auto heeft uitgevonden...
Welkom op Mercedes Forum !