Ik heb het maar weer snel opgeborgen..... zo klopt het wel!

Jammer voor je maar die vlieger zal niet opgaanMocht iemand daar nou WÉL op in willen gaan, heb ik voor het luttele bedrag van EUR 2.000 nog wel een donor-SW staan.
Donor in de zin dat hij opgeofferd kan worden voor dit nobele streven
Het zal dan ook geen zeker geen toeval zijn dat deze regeling is bedacht in een periode van economische malaise...Die hele sloopregeling vind ik verder een waardeloos idee. Goed voor de branche maar niet voor het milieulanger doorrijden in ouwe barrels spaart een giga hoeveelheid productie-energie.
Pon als importeur én dealer is tenminste bezig met klanten werven...Als Pon tevens dealer is gelijk de garage in rijden en die v6 even flink laten brullen.
Balen, zou in aanmerking komen voor EUR 1.000 ware het niet dat de auto ná 1 maart tenaamgesteld is...Jammer voor je maar die vlieger zal niet opgaanMocht iemand daar nou WÉL op in willen gaan, heb ik voor het luttele bedrag van EUR 2.000 nog wel een donor-SW staan.
Donor in de zin dat hij opgeofferd kan worden voor dit nobele streven.... : KLIK Zie de voorwaarden onder 'sloopregeling'.