hemelvaartblues
uitgeslapen tot 9:30 koffie gedronken, nog meer koffie gedronken, in de tuin gaan werken, Telefoontje van Molleti dat ie langskwam voor wat turbo onderdelen, garage opgeruimd om wat overdekte sleutelruimte te creeeren want het weer zag er nogal dreigend uit. Koffie gedronken, wat onderdelen van blokken gehaald, bij Dre in de wagen gelegd, cola gedronken, Oma opgehaald en thuis gebracht, en nu bier drinken. Dat noem ik geen blues lol, die heb ik morgen pas want de tuin is nog niet klaar lol en ik moet tussen 8:00 en 9:00 bij Pa zijn om daar planten uit de tuin te halen voor mijn tuin en dan voor 12:00 terug zijn want dan zijn de blues even voorbij want krijg ik een pakketje met onderdelen voor de EVO binnen. Dan beginnen de blues weer want dan moet ik de tuin afmaken en daarna sleutelen om de nieuwe onderdelen voor de 28ste a.s. erin te hebben, maandag naar Rijswijk, Dinsdag naar Zoetermeer voor het werk, woensdag weer naar Rijswijk en dan zijn donderdag de blues weer voorbij want dan draai ik met de EVO wat rondjes op zandvoort.. Hoezo blues??? maak je niet druk