Right now you're in MY movie and on MY track...

The Icon vs. The Virtuoso
Met zo'n horloge aan je pols , kan je natuurlijk niet anders .Cool, en stiekem hoop ik ook dat Steve wint
Ik zie heel graag onten Hans , maar deze keer blaf ik wel op de juiste manier .pssst, Kristal: 'ont'...
TCM in de gaten houden Peter .Ik zit te wachten op de dag dat ze LeMans nog eens uitgeven op Tv zodat ik 'm kan opnemen ... desnoods nagesynchroniseerd in't Frans of duits...(veel dialoog is er toch niet bij en de motorsounds blijven hetzelfde) .
€ 6,99 Valt mee toch ?Ik zit te wachten op de dag dat ze LeMans nog eens uitgeven op Tv zodat ik 'm kan opnemen ... desnoods nagesynchroniseerd in't Frans of duits...(veel dialoog is er toch niet bij en de motorsounds blijven hetzelfde) .
Ik hou TCM in de mot al jaren, maar ik vrees dat Solar film productions juist niet in't Turner bezit is...TCM in de gaten houden Peter .Ik zit te wachten op de dag dat ze LeMans nog eens uitgeven op Tv zodat ik 'm kan opnemen ... desnoods nagesynchroniseerd in't Frans of duits...(veel dialoog is er toch niet bij en de motorsounds blijven hetzelfde) .
Onlangs nog bijvoorbeeld Grand Prix mogen aanschouwen daar .
Via hun site kan je ook voor zeer weinig munten de DVD bestellen trouwens .
Gekocht en bekeken een openbaring, een leuke voor de verzameling...Le Mans is inderdaad al jaren te koop op DVD.
Wel jammer dat het filmpje zich niet op Monaco afspeelt... dan had Steve dit weekend Hamilton ZEKER verslagen....