gaat ie het halen of niet

ik zeg van wel
Berlinista heeft z'n bedenkingen

Er is al 24 uur aan mp3's gebrand (ik hoop dat Rik van Trance houd

Red Bull ingekocht, de 75 heeft net een grote beurt gehad, ANWB reis en Kredietbrief

Of juist nietAls je die grote beurt zelf hebt gedaan, moet het helemaal goed gaan komen
Ik ga maar voor alleen de heenreis.
De Scania moet nog ingereden worden dus 1200kg extra in de trailer op de terugreis is wel prettig! Ik heb begrepen dat er nog best ruimte is naast de twee auto's die meegaan.
Dat nog nooit iemand eerder daaraan heeft gedacht....Vanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
Een gat in m'n oliedop geboord, slangetje naar m'n ruitenwisserreservoir en dat gevuld met olie, dus als het lampje gaat branden kan ik meteen olie bijvullen en doorblazen![]()
![]()
![]()
Vanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
Een gat in m'n oliedop geboord, slangetje naar m'n ruitenwisserreservoir en dat gevuld met olie, dus als het lampje gaat branden kan ik meteen olie bijvullen en doorblazen![]()
![]()
![]()
Dus jij laat die jongentjes bij de stoplichten je ramen wassen?Vanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
![]()
![]()
Alleen Rik nog zover zien te krijgen dat ie bij 180 uit het raam gaat hangen om de voorruit van insecten te ontdoenVanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
![]()
![]()
Gaat helemaal goedkomen daar in Imola!!!
Tazio, reserveer op de heen weg alvast wat ruimte
Pep, moet je aan Edwin laten zien voor die opgeblazen Porsjes van um
jij niet dan?? heb je een zwerver op een fiets al eens een Alfa bij zien houden????Dus jij laat die jongentjes bij de stoplichten je ramen wassen?Vanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
![]()
![]()