Forza Trentatre
Full Member
Full Member

Nieuwe Alfa Romeo dealer te Spijkenisse

za sep 06, 2008 19:10

Bij deze even wat stijlloze promotie voor Alfa Romeo, maar dat moet toch kunnen op een Alfa-forum? :P

Sinds een half jaar heeft DCB Berkel in Spijkenisse het Fiat dealerschap op zich genomen naast Niks-an (Nissan). Op zich al een verbetering natuurlijk, maar sinds september is er een Alfa dealer bijgekomen! Swemmer (Hellevoetsluis) gaat overigens op termijn stoppen met Alfa. Ik had deze middag toch niet veel bijzonders te doen, dus ik dacht: laat ik eens gaan kwijlen bij die nieuwe dealer :wink: . En ik moet zeggen, een mooie lokatie voor een Alfa dealer. Het gebouw is namelijk in Romeinse stijl opgetrokken. En wat er binnen staat is nog mooier...Allereerst de nodige klassiekers, zoals een Giulietta Spider, 2000 Bertone en een Alfetta GTV 2.0. En als klapstuk een Brera 2.4 JTDM met TI velgen, uitgevoerd in de kleur wit...zeer bruut! 8) Uiteraard was ook de nieuwe Mito te bewonderen.

Dus voor alle Alfisti die in de buurt wonen best de moeite waard om eens langs te wippen.
I don't wear jewels, I drive them, Alfa Romeo

Alfisti
Member
Member

RE: Nieuwe Alfa Romeo dealer te Spijkenisse

ma sep 08, 2008 12:40

Ben er ook wezen kijken, zeer mooie locatie. Zeker een bezoekje waard de komende dagen.
Vooral die Giulia Bertone ( :whistle: ) die er staat vind ik wel wat hebben. :thumbs:
Het bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze nog steeds geen contact met ons gezocht hebben.

- Alfa Romeo Stelvio Q4 Super
- Abarth 124 Spider
- Giulia Bertone GTV 2000 (1974)

Terug naar “Het Forum Café”