midi
Member
Member

Mijn vriendin heeft een klacht

wo sep 03, 2008 19:04

Mijn vriendin heeft een klacht ze vindt me auto stinken naar ..... inderdaad......ouwe auto :shock: Dus ik ga gelijk in de tegenaanval en zeg tegen der: "ik vindt bij jou ook wel eens iets stinken naar ouwe ........ " 8), en jij moet nog 28 worden... 8) Je begrijpt het al de toon is gezet en om de rust te doen wederkeren en om me vriendin nog in mijn auto te krijgen zoek ik dus iets om me auto wat nieuwer/ frisser te laten ruiken. Wat raden jullie aan???

En nee ik ga geen andere vriendin zoeken.....alhoewel...... 8) , en ik wil ook niet zo'n bloemetjes toilet lucht in de auto hebben maar een echte mannelijke lucht met een hoog anabole gehalte.. 8) tja je blijft een vent toch...?

Dus hebben jullie een goed middeltje/ luchtje laat het me weten........

p.s. Aan alle vrouwlijke forum leden,"jullie moeten dit niet verkeerd opvatten hoor, miin vriendin en ik leven in goede harmonie en net als bij jullie heb ik thuis ook geen reet te vertellen" :wink:

gr martijn...... ga de auto maar even wassen denk ik.....

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: Mijn vriendin heeft een klacht

wo sep 03, 2008 19:08

Uitleggen dat die "lucht" deel uitmaakt van het geurenpalet dat ontstaat doordat een auto in de loop der jaren karakter opdoet wat bij grote mensen bekend staat als "patina" en iets is dat nieuwe auto's gewoon ontbreekt en voor geen goud ter wereld te koop is.... Trachten dit boeket te vernietigen staat gelijk aan cultuurmoord... je vraagt tenslotte ook niet aan de winterschilder of ie de nachtwacht ff wil witten omdat de kleding van die mannetjes een beetje ouderwets is...

Roem haar om het feit dat zij nog zo fris en fruitig ruikt.... en voeg daar op momenten dat je het nodig hebt aan toe.... dat ze dus nog karakter moet opdoen.... omdat ze nu op die muts van jantje smit lijkt... :wink:

P.S. Niet zo handig om relatieadvies te vragen op een forum waar Zaagmans ook rondstruint... hehehehe!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

michaelbaken
Member
Member

wo sep 03, 2008 19:13

:biggrin: :jumping: :biggrin:

Dinky Boy
Miniaturista

wo sep 03, 2008 19:16

Als je serieuze antwoorden wilt kan je dit beter bij 'technisch' posten...

Wat voor auto hebben we het over? Wanneer stinkt-ie? Warm, regenachtig, kachel aan? Is er in gerookt?

sudsprint
Guru
Guru

wo sep 03, 2008 19:21

Lijjkt mij tijd voor een tweede autootje!

@ Zaagmans: Koeltoermoord.
Giulietta 2.0 Turbo Autodelta(prototipo) 1984
Sprint 1.7 QV (Rood) 1989
33 16v QV (Rood) 1992
Gehad:
Sprint 1.7 QV I.E. 33 imola, 33 1,7 ie

chu
Full Member
Full Member

wo sep 03, 2008 19:23

febreze :)
mijn vriendin heeft ook gezegt dat me auto stonk naar oudheid...
heeft ze interrieur gestoomd.. ennu ziet het er nie meeer uit :cry:

Dominic
Guru
Guru

wo sep 03, 2008 19:32

gewoon sigaren gaan roken ,en jouw vriendin adviseren om dat ook te gaan doen. :P
misschien levert het nog lewinskyaanse momenten op

\technisch forum is voor mij ook toegankelijk,dus blijf gewoon hier je vragen stellen

midi
Member
Member

Re: RE: Mijn vriendin heeft een klacht

wo sep 03, 2008 20:57

Als je serieuze antwoorden wilt kan je dit beter bij 'technisch' posten...

Wat voor auto hebben we het over? Wanneer stinkt-ie? Warm, regenachtig, kachel aan? Is er in gerookt?
We hebben het over een gtv6 en hij ruikt gewoon een beetje oud, muf, niet nieuw. Maar ik vond het onderwerp niet echt bij technische vragen passen. Er is volgens mij nooit in gerookt maar om de bekleding nou te lijf te gaan met een stoomreiniger :shock: en dan nogwel door je naaste wederhelft :shock:....... dan moet je wel een erg goede relatie hebben :wink:

Nee ik leer de `tekst van zaagauto wel even uit het hoofd. Hoop dat ze er intrapt, maar ik denk dat ze zal zeggen dat ik helemaal niet zo slim bem om zoiets te verzinnen.

Alle serieuze maar ook niet serieuze oplossingen zijn welkom.

p.s. zaagmans ligt hopelijk al vroeg op bed :D
Laatst gewijzigd door midi op wo sep 03, 2008 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom VDW
Guru
Guru

wo sep 03, 2008 20:57

Je kunt je ook de vraag stellen: Wat heb je het liefst? Een auto met karakter en dus ook de bijhorende 'geur' of een vriendin die niet mere zaagt :roll: .
Ik zeg: Zagen doen ze toch, is het niet over de geur, dan over iets anders :lol: :lol: . Gewoon laten zo en blijf man, niet met van die geurtjes gaan liggen prutsen :lol: :lol: :lol: :lol:

G.Hoogeveen

wo sep 03, 2008 21:01

Gewoon heel veel plezier wensen met het uitzoeken van een bakkie, en betalen uit eigen porto, hoor je ze nie meer!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo sep 03, 2008 21:03

Geef d'r een strippenkaart. Meerijden met jouw auto :arrow: graag of niet.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

wo sep 03, 2008 21:03

Bij het lezen van de openingspost schoten de tranen in mijn ogen van het lachen :blue_lol:

Maar de opmerking over febreze is zo gek nog niet, je kan het allicht een poging wagen.
Maar als je auto muf ruikt moet je mijn inziens op zoek naar de oorzaak.
De lucht komt ergens vandaan :roll: Heb je geen vochtprobleem ergens in een ver hoekje :?:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

midi
Member
Member

wo sep 03, 2008 21:08

Je kunt je ook de vraag stellen: Wat heb je het liefst? Een auto met karakter en dus ook de bijhorende 'geur' of een vriendin die niet mere zaagt :roll: .
Ik zeg: Zagen doen ze toch, is het niet over de geur, dan over iets anders :lol: :lol: . Gewoon laten zo en blijf man, niet met van die geurtjes gaan liggen prutsen :lol: :lol: :lol: :lol:
Is het eigelijk al te laat voor....... Ze kwam net even binnen en dacht dat haar klacht niet serieus genomen werd (gelukkig heeft ze jullie reactie's niet gelezen) ....... Dus zij ik (wat vele van ons op zo'n moment zouden zeggen) Nee hoor schatje de jongens op het forum hebben al wat hele mooie oplossing aangedragen...... 8)

Nee maar het is echt zo'n oude auto lucht.....ik zelf heb er echt geen moeite mee.....kies dan liever voor een wat ouder luchtje (zoals een 28 jaar oude wijn met karakter :wink: ) dan een rijdende toiletpot.......moet wel stoer blijven zeg maar

Tom VDW
Guru
Guru

wo sep 03, 2008 21:14

...wat vele van ons op zo'n moment zouden zeggen...
Ik helemaal niet hoor :roll: :^o

midi
Member
Member

wo sep 03, 2008 21:20

...wat vele van ons op zo'n moment zouden zeggen...
Ik helemaal niet hoor :roll: :^o
We zijn ook allemaal uit het zelfde hout gesneden he....... :D

Terug naar “Het Forum Café”