Zaterdagochtend al om 08:00 vertrokken naar Gelderland, daar aangekomen rond 10:30, de overdracht ging vrij flot, Sieger was redelijk ontdaan

Vervolgens zijn we naar Dre gereden om een paar onderdelen te gaan halen, dat stuk reed eerst mijn zwager joris, en ik moet de diesel gt er achterna, al snel bleek hoe bijzonder de bertone is, behalve dat iedereen naar je kijkt is het echt een wolf in schaapskleren...vlak bij Dre aangekomen dook joris in het kielzog van een prachtige Jaguar E-type in full-race uitvoering, die beste man ging vol gas, maar joris had geen enkele moeite om hem bij te houden.

Van Dre zijn we nog gestopt bij Sam van Lingen (Ff 8C koekeloeren...) toen was het mijn beurt om het bertje te rijden, allemachtig, nu begreep waarom joris met trillende handjes uitstapte, alsof je in een jager uit WO2 vloog, netjes op de snelweg 120km/h, dat is goed te doen, totdat een Seat FR achter me begon te drukken, toch nog gas geven, als die turbo in komt...

Mooi moment was ook dat een motorrijder die 2x keer in zijn spiegeltje keek; "He, dat klassiekertje had ik toch net ingehaald met 180km/h?"
Afijn, het hele weekend nog duimpjes en draaiende nekken gehad, even tanken is er niet bij, je wordt gelijk aangesproken, een porsche-man vroeg of haar niet weg deed...nee, ik heb net!
Mooiste vindt ik echt het wolf-in-schaapskleren effect, de verbaasde blikken van dat klassiekertje duw ik wel ff opzij en weg is die...prachtig, tenslotte afgelopen zondag nog rustig wezen cruisen, kwam echter een bmw en een masi bi-turbo 224 tegen die elkaar aan het uitdagen waren, toch nog ff proberen of ik bij kan blijven, stoplicht groen, bmw en masi trekken de sprint, masi loopt voorop, de bmw ziet dan mij aan komen stuiven en gaat snel opzij, ik duik in het kielzog van de bi-turbo en weet hem perfect bij te houden! Wauw, dat had ik zelf niet verwacht, de masi rijder leek het echter niet te waarderen en ging wel erg hard rijden waar het niet kan, toen ben ik maar afgeslagen.