Toppertje...Wij gaan het weer eens proberen dit jaar. De kinderen gaan niet meer mee, dus ruim baan voor de Juul. Tentje erin, stapeltje kaarten, Tom Tom omdat het kaartlezen wat minder wordt en de hond vastgesjord op de achterbank. Waarnaartoe?? Geen idee. Wat kan een mens toch raar inelkaar zitten he...
Da's zeker heel vervelendDoe een rondje Europa over B-wegen: Duitsland -> pasjes in Oostenrijk -> via de Dolomieten Italie in en dan langs Modena -> Arese -> naar beneden langs de Riviera Frankrijk in en dan via de Route Napoleon weer terug naar boven. Heel verveulend
Ik zou het niet doen hoor....
Al die ellende van elke keer moeten uitleggen wat voor auto het is... al die vette afdrukken op je ruitjes van neuzen die er tegen gedrukt worden... kramp in je wangspieren van het grijnzen als je over bergpasjes stormt...
Bah bah bah!
Oh... en niet te onderschatten... het risico dat je met TWEE klassiekers thuis komt... of dat je nooit meer met een moderne bak op reis wilt...
Nope... mij niet gezien!
Groot gelijk !!! De kinderen ( 1.83 m en 1.85 m ) passen niet meer op de achterbank, maar zowel met Britt als met een paar vrienden ben ik met de Spider al een paar keer naar Italie gereden. De laatste keer hebben we probleemloos 3800 km afgelegd op 10 dagen. Dat is pas genietenWij gaan het weer eens proberen dit jaar. De kinderen gaan niet meer mee, dus ruim baan voor de Juul. Tentje erin, stapeltje kaarten, Tom Tom omdat het kaartlezen wat minder wordt en de hond vastgesjord op de achterbank. Waarnaartoe?? Geen idee. Wat kan een mens toch raar inelkaar zitten he...
Gisteren de eerste hulpvraag-sms uit Italië alweer mogen ontvangen...van een welbekend forummer..Nog een internationaal steunpunt nodig? U belt, wij sturen...
Is uiteraard niet nodig... Veel plezier!!!!!
Zaagmans suggereert een mobieltje dat werkt in het buitenland...Ohw ja: Telefoonkaart kopen.......![]()