Leve Oranje, ik hoop dat onze jongens het tot de finale schoppen

Wat krijgen we nou? Dink pro-oranje? Houdt zich bezig met voetbal

Neuh, niet echt. Voetbal interesseert me geen zier. Helaas wordt het in grote hoeveelheden door je strot gedrukt. Je kan geen krant openslaan, geen supermarkt binnenlopen, geen tankstation aandoen, geen Nederlands TV-kanaal langszappen of het is oranje, oranje, oranje wat de (oranje) klok slaat.
De buren hadden maandagavond een uitverkochte thuisbioscoop in de tuin, compleet met toeters en ratel. Zelfs mijn kapper had een oranje elftalletje met oranje kapsels in zijn raam staan...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghh!!!
Ik ben die avond dus het land uit gevlucht, naar vrienden die net over de grens in Duitsland wonen. Vlak voordat de match begon in de Spider gestapt.
En de wegen....
...waren...
..................l...e...e...g........................................
een lege snelweg, een leeg sluipweggetje naar die kleine grensovergang...
Heerlijk, al dat asfalt voor mij alleen!
Stilletjes hoop ik dat de oranjekoorts nog lang aanhoudt... ik kijk al uit naar de finale.
Voor de klagers:
Dit topic gaat niet over voetbal. Het gaat over lege wegen.
Ik kreeg twee dagen geleden van één van de mods het verzoek de titel en tekst van het topic te wijzigen. "Omdat er al eerder een voetbaltopic was verwijderd en over dit topic meerdere klachten waren binnengekomen".
Ik heb aan dat verzoek gehoor aan gegeven. Binnen de kortste keren verschijnt er een nieuw topic dat WEL over voetbal gaat. En dat staat er na twee dagen nog steeds.
Kennelijk is er dus niet geklaagd over het topic dat wel over voetbal gaat. Over dit topic dat niet over voetbal gaat wordt wel geklaagd. Willekeur dus. Bedoeld om de mods te jennen en tegen elkaar uit te spelen? Als je zo'n moeite hebt met de moderatie, wees dan flink en doe je beklag bij het bestuur.
Ik heb geen boodschap meer aan dat geklier, de oorspronkelijke tekst en titel staan er dus weer.