Hallo
onlangs kreeg ik hier op het forum de link http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/index.html
Mijn motorcode AR67-105 is hier niet te vinden.
Is er online nog ergens een repairmanual voor mijn motorcode.
thx
Marc
Dat icoontje betekent dat je een beetje olie op de draad moet zetten zodat je zeker weet dat je aanhaalmoment ook klopt. De aanhaalmomenten zijn hetzelfde ja. Ik zou niet speculeren over de kilometerstand van je blok, het heeft zonder olie gelopen dus het is niet te vergelijken met een blok met dezelfde hoeveelheid kilometers wat altijd netjes gedaan is. Fouten in het blok lijkt me erg sterk, de 1.8 is niet aangepast en het is het laatste jaar dat ze dat blok hebben gemaakt.dus de aanhaalmomenten zijn hetzelfde?
wat wil eigenlijk dat icoontje zeggen (staat bij de aanhaalmoment van drijfstang, zo een flesje met een druppeltje in de moer)
en de 67105 motor is dus later gemaakt?
aangezien ik er 190.000 op de klop heb, mag ik dan nog gerust zijn dat mijn blok mss 150.000 km zou hebben?
ik denk voor de fouten uit het blok te werken ?![]()
![]()
thx
marc
en die moeren kunnen niet loskomen door de 'vibrations' van de motor?Dat icoontje betekent dat je een beetje olie op de draad moet zetten zodat je zeker weet dat je aanhaalmoment ook klopt. De aanhaalmomenten zijn hetzelfde ja. Ik zou niet speculeren over de kilometerstand van je blok, het heeft zonder olie gelopen dus het is niet te vergelijken met een blok met dezelfde hoeveelheid kilometers wat altijd netjes gedaan is. Fouten in het blok lijkt me erg sterk, de 1.8 is niet aangepast en het is het laatste jaar dat ze dat blok hebben gemaakt.dus de aanhaalmomenten zijn hetzelfde?
wat wil eigenlijk dat icoontje zeggen (staat bij de aanhaalmoment van drijfstang, zo een flesje met een druppeltje in de moer)
en de 67105 motor is dus later gemaakt?
aangezien ik er 190.000 op de klop heb, mag ik dan nog gerust zijn dat mijn blok mss 150.000 km zou hebben?
ik denk voor de fouten uit het blok te werken ?![]()
![]()
thx
marc
Er kan van alles gebeurd zijn, maar als ie draaiend binnenkwam en nu niet meer lijkt het me verstandig even terug te gaan naar de beginsituatie waarbij ie nog wel draaide.en die moeren kunnen niet loskomen door de 'vibrations' van de motor?
of die moer is losgekomen omdat ik zonder olie reed, waardoor de lagers stukliepen en dan de moer uiteindelijk loskwam?