Ik
had hetzelfde probleem vanuit m'n werk (via athome webmail).
Toen ik 's avonds hetzelfde mailtje verstuurde (eigenwijs

) deed -ie dat gewoon wél
Op "de zaak" hebben we overigens KPN, en ja we hebben behoorlijk last gehad van de landelijke storing
Dat, samen met de zwalkende berichtgeving van KPN over de overstap die we (ex-Tiscali) moeten maken (we hebben de overstap al gemaakt maar kregen 2 weken geleden een mailtje dat we in de 1e week van juni over zouden gaan

) én alle ellende bij die overstap (kregen nieuw modem... zou probleemloos gaan was de belofte... iemand die-er-verstand-van-heeft is er een halve dag mee bezig geweest.
Ik heb erover zitten denken om privé over te stappen op XS4ALL maar da's óók KPN nu. En ik vindt athome/ziggo "minder slecht" dan KPN.
in het verleden behaalde resultaten.................
Oja: er is idd duidelijk sprake van kartelvorming
