Even voorstellen,
Sven Weber
23 jaar
Sinds gisteren in bezit van m'n 2e Alfa, heb al een poosje een 75ts bezeten, veel plezier aan beleed echter ivm met samenwoon perikelen niet meer te handhaven.
Nu we alle finaciën weer op orde hebben maar een (klein) alfaatje aangeschaft, een jeugdliefde namelijk de 33 SW (leuk vanweg de initalen)
Heb ook diverse andere autos gereden en gehad zoals een Volvo 740 GL een VW Golf syncro 1.8 en zoals vermeld een 75ts.
Hier de advertentie naar aanleiding waarvan ik de auto gekocht heb.
Advertentie
Echt enorm spannende plannen staan voor de korte termijn niet op de planning, misschien een nieuwe versnellingsbak monteren ivm krakende 2e versnelling (synchromesh) .
Na enig onderzoek op dit forum begreep ik dat een veerpootbrug voor in ieder geval geen zin heeft, wellicht is het wel interessant om er achter 1 te monteren??
Wel heb ik lichtmetalen velgen (5 stuks!!)die ik nog niet heel vaak ben tegen gekomen, vind speelines eigenlijk mooier maar voorlopig zijn deze prima en de banden zijn ook nog niet aan vervanging toe.
Mocht iemand nog speedlines hebben liggen met bandjes die er nog mee door kunnen mag je gerust PBen!!
Groeten,
Sven