Ik ga alvast sparen

http://www.alfa156.net/film/autodelta147gta-andycam.avi ->50 mb...

Die reactie van die man die uitstapt....Wow, this car is brutal!

Ja en??jammer krijg alleen maar geluid
Download de divx codec en dan krijg je ook beeld:jammer krijg alleen maar geluid
Maar die Savali is toch tamelijk kwetsbaar, of niet?Kan, moet je wel een nieuwe kabelboom trekken (onder meer voor een fly-by-wire gaspedaal).
Heb ooit een gewone 3.2 overwogen voor mijn 75, maar werd toch te gek als je bedenkt dat een 3.5 Savali niet langzamer is en een veel makkelijkere oplossing is.
Quote: Autodelta's 156 GTA AM is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc, delivering 328 bhp at 7,300 rpm and capable of reaching 175 mph (284 km/h).Maar die Savali is toch tamelijk kwetsbaar, of niet?Kan, moet je wel een nieuwe kabelboom trekken (onder meer voor een fly-by-wire gaspedaal).
Heb ooit een gewone 3.2 overwogen voor mijn 75, maar werd toch te gek als je bedenkt dat een 3.5 Savali niet langzamer is en een veel makkelijkere oplossing is.
Hoe hebben ze bij Autodelta 3.7 liter van gemaakt? Zelfde methode als Savali?
Bij savali hebben ze idd ook een 3.7 en gaat als de brandweerMaar die Savali is toch tamelijk kwetsbaar, of niet?Kan, moet je wel een nieuwe kabelboom trekken (onder meer voor een fly-by-wire gaspedaal).
Hoe hebben ze bij Autodelta 3.7 liter van gemaakt? Zelfde methode als Savali?