Middelste is nieuwe aanwinst, links m'n oude 33 (te koop overigens) en m'n vaders auto rechts (tsjah we moesten ff leuk bureaubladachtergrondje maken)
Iemand trouwens nog poetstips?? Hoe is niet 100% rood meer...
Poetsen doet Boyd vreselijk goed.....Paar weken op zoek geweest naar een leuke 33 of 145.. en toen werd t uiteindelijk een slagje groter![]()
en t rijd GEWELDIG!!
Middelste is nieuwe aanwinst, links m'n oude 33 (te koop overigens) en m'n vaders auto rechts (tsjah we moesten ff leuk bureaubladachtergrondje maken)
Gefeliciteerd je bent één van de 1341 stuks Alfa 164 eigenaren van NederlandPaar weken op zoek geweest naar een leuke 33 of 145.. en toen werd t uiteindelijk een slagje groter![]()
en t rijd GEWELDIG!!
Inderdaad het rijd zo anders dan een 33... vandaag op de snelweg bijv. Bij een 33 hoor je op een gegeven moment dat je vrij hard rijd. Bij deze kijk je een keer op de teller, zie je ineens dat je veels te hard gaat. 'T gaat hier inderdaad om een TS. 165XXXkm op de klok, eigenaar heeft m 10 jr in beheer gehad en alle rekeningen + boekjes aanwezig. Dan kan je m toch nie laten staanGefeliciteerd met je nieuwe aanwinst , en wat rijdt dat heerlijk he zo'n 164, met recht een zwaar ondergewaardeerde auto
![]()
Wat ist voor 1een TS neem ik aan
, wel een FL model zie ik, het model tussen het oude type en de Super in...
Alles is gelijk aan de Super modellen , alleen de buitenspiegels , bumpers en deurpanelen zijn nog van het oude type , verder is alles gelijk aan de super...
Heel veel plezier toegewenst met deze limo onder de alfa's![]()
Ik heb nog wel een setje 15 inch LM liggen anders , banden kan je overzetten van de stalen die er nu onder liggen , mag weg voor heeeeeel weinig
(ga je nog wat aan die wieldoppen doen?)
Toch niet de originele 164 velgen waar ik al tijden naar op zoek ben?
Ik heb nog wel een setje 15 inch LM liggen anders , banden kan je overzetten van de stalen die er nu onder liggen , mag weg voor heeeeeel weinig![]()