nu dus net mijn logo van mijn auto gestolen (voor de deur onder de lantarenpaal geparkeerd).....

En wat heeft het gebeurde met de topictitel te maken?![]()
Ik zeg een hele vooruitgang! De volgende keer zetten ze enkel de buitspeigel scheef of zo.
Bovendien, zie het als een compliment, het eembleem van de auto van de buurman is duidelijk minder in trek.
Volgens mij heb jij dat al gedaan...De volgende keer zetten ze enkel de buitspeigel scheef of zo.
Een zwarte Hummer H1?Misschien tip voor jouw: Schaf iets groots en zwarts aan...altijd RESPECT onderweg en voor de deur zowel overdag alsook 's nachts!![]()
Iemand misschien Marley164 hier in de buurt gespot? Die schijnt wel iets met Alfa logo's te hebben
Pislink, om een verdwene embleempje?En wat heeft het gebeurde met de topictitel te maken?![]()
Ik zeg een hele vooruitgang! De volgende keer zetten ze enkel de buitspeigel scheef of zo.
Bovendien, zie het als een compliment, het eembleem van de auto van de buurman is duidelijk minder in trek.Had iedereen maar zo'n positieve instelling Sander.... Ik zou ook pislink zijn!!!!
![]()
AFBLIJVEN KLOOJO'S!!!!
Grtz,fRank
Bijvoorbeeld: het achter-embleem van een 155. Dat is draaibaar, zit in principe maar op 1 "steeltje" vast, is dus relatief gemakkelijk eraf te wrikken. Dat men tijdens die procedure waarschijnlijk ook de rest van de slothouder sloopt, daar zit zo'n embleem-verzamelaar niet zo mee. Op mijn auto is dat embleem zwaar verweerd, het ziet er niet uit maar ik kom er maar niet aan toe om er een andere op te McGyverenPislink, om een verdwene embleempje?En wat heeft het gebeurde met de topictitel te maken?![]()
Bovendien, zie het als een compliment, het eembleem van de auto van de buurman is duidelijk minder in trek.Had iedereen maar zo'n positieve instelling Sander.... Ik zou ook pislink zijn!!!!
![]()
AFBLIJVEN KLOOJO'S!!!!
Grtz,fRank
Joh, ik loop in zo'n geval naar mijn kamer en zoek een geschikt exemplaar............
Zij toch wel andere dingen om je druk over te gaan maken, zeker?
laat ik het zo zeggen: Het is maar beter dat ik het niet gezien heb...Zij toch wel andere dingen om je druk over te gaan maken, zeker?