Ik denk niet dat de de gemeente een schijn van kans maakt.
Het is al van de zotte dat Nederland verschillende gemeentes kent met verschillende verordeningen.
Volgens mij zitten de reservewielen er niet voor niks, en mag je ondanks een verordening van de gemeente toch een wiel wisselen.
Vertel mij eens hoe je anders weg moet komen, zonder hulpdiensten, want zover ik weet heeft de WW in Almere geen ontheffing en mag en ZAL dus ook geen wieltje wisselen als de verodening echt zo is!!!
Sta je aan de kant in Almere in een gevaarlijke bocht... zoek het lekker effe uit en laat je doodrijden!!
Beter dan de bodem vervuilen met ... ja met wat eigenlijk??
Zodra de gemeente kan bewijzen dat een band wisselen vervuilend is, gaan we verder praten, maar dit slaat werkelijk nergens op!
Beetje advocaat met ballen (bestaan die??) zou hier een proefproces uitlokken. En winnen natuurlijk!Grappig dat we spreken van Euro's en Europa één, terwijl in Almere eigen regels gelden!
Reden voor mij om Almere te mijden als de pest!
Ik ben tegen discrimineren, en heb al helemaal geen zin om een lekke band te krijgen in Almere... stel je voor je woont daar en je wilt effe oliepeilen ... meot je naar een andere gemeente rijden!
Verplaatsen van ellende en erg associaal van de gemeente Almere!!
Fijn dat er ook ingegrepen wordt door de altijd zo oplettende overheid