Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8018
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

ma apr 04, 2005 20:34

Wat viel er voor deze namiddag; ik zat me te vervelen want zere rug dus thuis op doktersadvies:
Zit wat doelloos te 'marktplaatsen ', kijk zonder echt naar iets op zoek te zijn tussen de afdeling "jeeps" en loop wat pagina's door in deze rubriek.
Niks bijzonders zover (nou ja Jeeps?.....) :wink:
Enfin, er staat een Cherokee te koop voor 1000 euro , niks abnormaals staan er echt wel meer op voor soortgelijke bedragen maar om mij volstrekt onduidelijke redenen klik ik die advertentie aan,lees de tekst en klik op de foto's........De auto die te voorschijn komt ,komt mij errug bekend voor ...> Verrek dat lijkt die van mij wel ( ooit ook zo'n ding gehad in een vlaag van verstandverbijstering) :?:
M'n fotoboek erbij en,ja hoor zelfs het stickertje op het voorscherm zat er nog op (toch zo'n dikke 5 jaar geleden)
Mailtje naar de huidige eigenaar laat mijn vermoeden veranderen in zekerheid : zelfde kenteken, zelfde auto!
HOE GROOT IS DE KANS DAT ME DIT NOG EENS GEBEURD???? ( met een andere ex auto dan he.... :wink: )
Vind dit toch onder de categorie 'errug weird 'vallen...Ofwa?
Kijk , als ik nou op zoek was geweest naar of een andere Jeep of , desnoods naar m'n oude Cherokee , akkoord> maar willekeurig , zeg maar 'gedachtenloos',een advertentie aanklikken en je oude auto zien staan vind ik echt raar..... :twisted: :shock:
Ding blijkt trouwens het hele land doorgezworven te zijn> ik kocht m toendertijd in Dronten, Flevoland en verkocht m hier in de buurt enkele maanden later. Die eigenaar heeft m ook niet lang gehad weet ik maar vervolgens blijkt dat de huidige eigenaar m uit Friesland heeft gehaald....
Vreemde wereld die auto's..................
Grtz, fRank
Ps En nee, ik heb geen pijnstillers oid gekregen van de dokter..... :wink:
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

ma apr 04, 2005 21:08

En betekent dit dat je hem weer terug gaat kopen? Is dit`m? 1000 euro is geen geld voor zo`n auto. Of het moet de oud ijzer prijs zijn. :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8018
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

ma apr 04, 2005 21:21

Klopt, dat is m. Maarre voor mij geen Cherokee meer ,zeker niet als er gas in ligt.... =;
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8824
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: RE: Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

ma apr 04, 2005 21:33

Klopt, dat is m. Maarre voor mij geen Cherokee meer ,zeker niet als er gas in ligt.... =;
Grtz, fRank
Ah, dus jij had de lijn-6?

yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
Roebar
Guru
Guru
Berichten: 1328
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:06

RE: Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

di apr 05, 2005 06:10

Het kan nog sterker...................................... :roll:


Ik kom hier op het forum mijn oude 33(1988) tegen die ik 8 jaar geleden heb ingeruild op een ander merk..........................

Hoe groot is de kans dat je een 33 van 88 tegen komt en dan nog een die van jou geweest is.................................... :?:

Groeten Dirk
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..


Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8018
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Wat mijn gebeurd(wat mij overkomt, non alfa content)

di apr 05, 2005 18:53

@ Yuri; Yep zo'n 4.2 liter benzine boot> was geen fun aan om mee rond te knorren, behalve dan de astra SPORT :!: (mét witte tellers en sportstoelen jaja!)van een excollega volledig zoek te trappen tot aan de 100 km/h....
Dat dan weer wel.... :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Terug naar “Het Forum Café”