zonet heb ik mezelf hier dus ook maar aangemeld, dus bij deze stel ik me dan ook graag ff voor (kwestie van beleefd te blijven

Fruyt is de nickname, maar IRL mag je gewoon Frank zeggen. Iets meer dan 4 jaar terug m'n eerste Alfa gekocht, een 156 met de oersterke 1.9 JTD erin.
Toen ben ik vrij snel bij de Alfa Romeo 156 Club (www.alfaromeo156club.be of .nl) verzeild geraakt, eerst als lid, vervolgens als Forum Moderator en later als Forum Administrator, en tenslotte ook nog bij de Evenementencommissie.
De 156 bleef ook niet standaard de afgelopen 4 jaar, wat kleine interieurzaakjes erbij, de audio wat potenter gemaakt, van 15" wieldoppen eerst naar 16" sportpakket en later naar 17" TI velgen, bumperlipje, skirts en kofferklepspoilertje van Zender erbij en Squadra Tuning zorgde voor een 30 extra paardjes.
"Mia Bella" zoals ze er nu uitziet

Meer info en foto's kan je trouwens vinden op m'n eigen site : www.arcticblue.be/alfa156
Ik kende "de Scarb" al langer, maar 't is er eigenlijk nooit van gekomen om me hier eens aan te melden, maar dankzij de Flandrienrit afgelopen zondag en de vele andere nickname's die ik hier herken zitten jullie nu ook met mij opgescheept

Verder ben ik ook vaak te vinden bij Cosa Nostra (www.cosa-nostra.be)
bon, genoeg verteld denk ik ...
ciao,
Frank