Aussie's zijn de gekste, rondje van de zaak, of van parkeerd U hem maar achteruit...

Die scharen niet. Ze wijken namelijk niet uit.Bizar zeg! Zo'n ding zou maar scharen
Eerder: véél.moet je goede remmen hebben
![]()
Die rijden niet achteruit & hebben voorrang op alles & iedereen.... Ideaal voor woon-werk
Nee, je maakt vast meer vrienden als je die truck in jouw straat parkeert.![]()
Die rijden niet achteruit & hebben voorrang op alles & iedereen.... Ideaal voor woon-werk
En toch denk ik dat mn baas het niet leuk gaat vinden als ik met zo'n ding aan kom zetten
Nah, als je als eerste aankomt is er toch geen probleemNee, je maakt vast meer vrienden als je die truck in jouw straat parkeert.![]()
En toch denk ik dat mn baas het niet leuk gaat vinden als ik met zo'n ding aan kom zetten
Is mn tuin ook direct een stuk groter nadat ik ermee door mn woonwijk heen ben geredenNah, als je als eerste aankomt is er toch geen probleemNee, je maakt vast meer vrienden als je die truck in jouw straat parkeert.