jazit er wel een motor in?
BMW halen?tips graag
geen ford kopen?
elke bocht is te kort voor een ford, en ik kan 't weten
ja das waar je blijft plakken in de bocht hoe lang die ook is.geen ford kopen?
elke bocht is te kort voor een ford, en ik kan 't weten
Kijk daar heb ik wat aan Roy, heb je soms foto's van deze handeling, je zult het vast zelf al eens geprobeerd hebben.Luchtfilter openen.
Dan een busje remmenreiniger in het filterhuis leegspuiten.
Met een lucifer kijken of alles wel goed erinzit.
T kost je wat haren.... maar je moet er wat voor over hebben.Kijk daar heb ik wat aan Roy, heb je soms foto's van deze handeling, je zult het vast zelf al eens geprobeerd hebben.Luchtfilter openen.
Dan een busje remmenreiniger in het filterhuis leegspuiten.
Met een lucifer kijken of alles wel goed erinzit.
Wijze woorden Kas. Van harte mee eens.Laat ik het dan maar zeggen. Jammer hè dat het forum de laatste weken afzakt met diverse peppi en kokki vragen. Veel kenners en techneuten zijn weggegaan en het aantal serieuze posts is ook drastisch afgenomen. Alleen het café wordt steeds drukker. Zelfs in Algemene onderwerpen staan steeds meer niet gerelateerde onderwerpen die nergens over gaan. Gelukkig zijn er nog een paar goedwillende forummers over die de moeite nemen om gerichte vragen te beantwoorden. Waarvoor dank. Persoonlijk heb ik veel plezier beleefd aan het forum maar dat wordt wel steeds minder.Ik zal mij niet populair maken met deze uitspraken maar iemand moet het maar es verwoorden.