Startmotor was kapot (en nog geen tijd gehad om te repareren), dus moest hem even aanslepen in de garage van ongeveer 100/150mtr.
De 75 ts ervoor gezet, en binnen 2 rondjes liep ze weer!

Eventjes rustig laten lopen, en toen de straat er weer mee op....oef wat klinkt en rijdt dit toch waanzinnig!!
Eerst door Den Haag richting de snel weg (sorry voor de mensen die nek verdraaid hebben haha, weer een hoop bekjiks gehad iig)
Remmen, koppelen, alles deed het nog, wel stonden de banden erg zacht nara mijn idee en bleef geregeld de achterrem hangen.
Toen de snelweg op, en effe het gas erop, oef...
En dan duikt er ineens een rode 155 op, ja dan kan het haast niet anders dat er even een stuje gegast wordt haha.
Altijd een mooi gezicht, rode 155, rode 75ts en de witte giulia op de linker baan...
Maar goed, rijbewijs-ingevorderde-snelheden niet gehaald hoor. Thuis aangekomen eerst de banden maar eens op spanning gezet, want gemiddeld 1,6 bar is wel wat weinig...
Nu staat ze weer zielig in de regen, eerst maar eens de startmotor er weer ondervandaan toveren en wat foto's schieten. Ik hoop dat het vanavond droog is, want dan kan ik vanvond ook wat foto's posten.......
Wordt vervolgt.......