De knoop is doorgehakt, ik heb de auto gekocht!
Even een stukje geschiedenis. De auto is van maart 1993, hij is in december 2002 in NL ingevoerd. 170.100km op de teller, waarvan ruim 50.000km in NL, er is dus altijd mee gereden en zo hoort het ook. Het is een Italiaanse auto (boekjes erbij) de auto heeft in de omgeving van Verona gereden.
Mijn auto (klinkt goed) is wit en heeft af fabriek ABS en airco, de auto heeft een sportief QV interieur, alles origineel. Deze combinatie is natuurlijk erg uniek, zijn er gelijke uitvoeringen in NL? De auto heeft een aantal aandachtspunten: de 2e versnelling, uitlijnen en roest rondom de tankdop, de achterklep en rechter achterscherm. De onderkant, de ophanging, stuurhoezen en andere bekende plekken zien er goed uit. Ik ga de auto na een grondige poetsbeurt gewoon in gebruik nemen, na een maand gaan we de punten aanpakken. Natuurlijk zal ik jullie via het forum op de hoogte houden en wellicht zien we elkaar bij een meeting.
2 vragen:
kan ik eenvoudig een reserve sleutel bij laten maken?
ik zoek mistlampen voor de auto, wie kan mij helpen?
Groet van Alfa nr.6
ex Alfa 33 1.5 '88, 1.7 ie '91, 75 2.0TS '92 (de laagste van NL), 75 1.8 Turbo '87 en 75 3.0V6 '92