Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

BBQ en tourrit op 23/9

wo mar 14, 2007 11:15

Beter laat dan nooit.....maar hier zijn we met de juiste informatie.

Zondag 23 september, te Kalmthout. We hebben de terreinen van onderstaande club ter beschikking:

http://www.olvgilde.be/

Gedetailleerde routebeschrijving volgt ASAP. Hoe zal de dag er uit zien:

Wij verwachten u daar vanaf 11 uur (koffie van het huis voorzien), alwaar u kan starten voor een korte, doch interessante rondrit (makkelijk) in de Antwerpse haven. Er zijn diverse stopplaatsen waar u een stukje kan eten, maar ook picknick behoort natuurlijk tot de mogelijkheden. (voor de lunch, uiteraard). De rondrit is ongeveer 50 km en is op 2 uur te doen. Onderweg zijn her en der fotografen, zodat diverse mooie foto's van u en uw Alfa gemaakt worden. Deze worden 's avonds vertoond. We werken ook aan de mogelijkheid om iedereen een afdruk te bezorgen op de dag zelf (nog niet zeker)

Vanaf 3 uur wordt iedereen terug op de locatie verwacht, want tegen 16 uur wordt het vuur aangestoken. (uiteraard kan u daarvoor al wat drinken ). Let op, de tourrit is uiteraard vrij, u kan ook tegen 15 uur rechtstreeks naar het terrein komen en de tourrit niet meedoen. Echter, we zouden het wel leuk vinden, aangezien er toch wel een boel tijd in zit en we tevens de foto mogelijkheid aanbieden.

Concreet: kost het 19 € / volwassene, kinderen tot 12 : halve prijs. Daarin zit:

-Welkomstdrink
- deelname aan de tourrit (roadbook)
-foto's tourrit
-deelname aan de BBQ + 1 gratis consumatie
-wie weet.....

Delnemers: gelieve uw bijdrage VOOR 20/9 (deze datum moet het geld bij ons binnen zijn) te storten op:

412-7194101-77
IBAN BE80 4127 1941 0177
BIC KREDBEBB

Vermelding van NAAM - FORUMNAAM - AANTAL VOLWASSENEN / AANTAL KINDEREN

Is kort op de bal, doch we kennen nu pas de definitieve prijs. Uw inschrijving is bevestigd als de betaling ontvangen is.

DEELNEMERS DIE AANGEGEVEN HEBBEN MEE TE DOEN:
zie verderop in dit topic

Heb je mij gecontacteerd, doch je staat niet in bovenstaande lijst: graag bericht !
NIEUWE AANMELDINGEN KUNNEN UITERAARD NOG STEEDS EN ZIJN WELKOM !! Wel ASAP doen
Laatst gewijzigd door Michel op wo sep 26, 2007 08:45, 10 keer totaal gewijzigd.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Roeltje 164

RE: Alfaforummeeting 2007

wo mar 14, 2007 11:18

ha die Michel, thanx.. :lol: :lol: , ja kijk maar, centraal Belgie of ZW- Nederland evt. met overnachtingsmogelijkheid met al dat bier, en om te beginnen een datum... :wink:

gr Roel

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mar 14, 2007 11:24

Jij zegt najaar....lijkt me ideaal, vooral gezien het "vroege" Spettacolo !
Als de traditie van zomer-in-september zich verder zet, kunnen we op een mooie dag rekenen !
Zal mijn hersens ook eens pijnigen over een locatie, denk aan Nederlands-Brabant misschien ?
Helpen doe ik sowieso !

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo mar 14, 2007 11:58

Dat ziet er goed uit. Ik kom zeker waar het ook is.
In de vorige thread kun je lezen dat Brabant de voorkeur had en daarna Twente.
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij een bak als de Forumclub meeting in Belgie plaats vindt.

We moet eerst iemand naar voren komen die dit allemaal op zich wil nemen. Ik weet van de vorige keer dat het een behoorlijke klus kan zijn.

We hebben één groot voordeel. Er is momenteel geen geruzie en het ziet er niet naar uit dat het goed blijft.

Roeltje 164

Re: RE: Alfaforummeeting 2007

wo mar 14, 2007 13:17

]

We hebben één groot voordeel. Er is momenteel geen geruzie en ziet er niet naar uit dat het goed blijft.
Lees eens goed Roy!!!! en ziet er niet naar uit dat het goed blijft, dus jij gaat ruzie zoeken!! :twisted: :twisted: :lol:

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

wo mar 14, 2007 13:19

Zeker geinteresseerd, qua lokatie is het midden van het land altijd ideaal, zoals 2 jaar geleden bij Giacomini. Liever bij een alfa-werkplaats o.i.d dan bij een restaurant met een parkeerterrein erbij maar dat is mijn mening :D
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Roeltje 164

wo mar 14, 2007 13:19

Maar eeh, ik wel weer koken of bakken hoor!! nee eigenlijks niet, ik wil eigenlijks alleen maar Belgisch bier drinken en slap klesten over Alfa's 8) 8)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mar 14, 2007 13:28

Als jullie Belgische bier willen 8) 8) 8)

Roy, even vertalen :oops: : wat betekent "lijkt het mij een bak" ? Is dat positief of negatief ?

Roeltje 164

wo mar 14, 2007 13:38

Bak is positief.. en ja Kees ehh, weet je ik ben de topic begonnen en ze wouden naar Bels dus .., voor mij is alles prima, ik hoor het wel..

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo mar 14, 2007 13:39

Als jullie Belgische bier willen 8) 8) 8)

Roy, even vertalen :oops: : wat betekent "lijkt het mij een bak" ? Is dat positief of negatief ?
Zéééér zéééér positief

Net uit de grote van Dale gehaald:

betekenins 5
wat een bak!
uitroep van verrassing

In dit geval een positieve verrassing.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mar 14, 2007 13:42

Enige Belse voorkeur qua regio ? Moeten niet te ver gaan, anders wordt het echt te ver voor de meesten !
Ik wil er zeker mee m'n schouders onderzetten, dus dit peil-topic is niet slecht ! Laat ons een paar dagen aanzien, wie weet wat komt er nog uit de bus ! ivm een dealer, weet ik niet zo meteen wat. Mijn garage, daarvan weet ik niet of er interesse is, maar vooral: de baas is een hele goeie monteur, maar vergeet om de haverklap vanalles en is een beetje een chaoot. Geen optie voor zo'n evenement dus :wink:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo mar 14, 2007 13:44

]
We hebben één groot voordeel. Er is momenteel geen geruzie en ziet er niet naar uit dat het goed blijft.
Lees eens goed Roy!!!! en ziet er niet naar uit dat het goed blijft, dus jij gaat ruzie zoeken!! :twisted: :twisted: :lol:
Verrek, je hebt gelijk. Ik heb het niet goed opgeschreven. Wat een bak (betekenis 5).
Ik bedoel dus, alles zal wel in pais en vree verlopen, dus kunnen de zangboeken uit de kast.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mar 14, 2007 13:50

Misschien heb ik wel een ideetje....maar misschien kan dit ook absoluut niet, geef me een paar dagen om één en ander te checken...

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mar 14, 2007 14:20

:shock: Niet tever voor de Vlamingen???? Zo groot zijn onze landjes toch ook weer niet????
Bovendien komen die veelal wel met een auto van een milanees merk - dat is toch geen straf? :lol:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo mar 14, 2007 15:02

...maar vooral: de baas is een hele goeie monteur, maar vergeet om de haverklap vanalles en is een beetje een chaoot. :wink:
ACC ?? :wink:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Terug naar “Het Forum Café”