SMS XXXXX-ON naar 7575.
Daar zijn ook sites voor Maarten
Al kreeg ik de hele collectie auto's op de achtergrond erbij met volle tank dan nog niet...
Ik verbaas me iedere keer weer dat een autorai etc etc het toelaat dat een aantal ingehuurde dames in de weg staat zodat ik de auto's niet kan zien.
Als ik vrouwen wil zien ga ik wel naar de huishoudbeurs
De rechter aub.
Inpakken hoeft niet, ik neem haar zo wel mee.
Hartgrondig mee eens! Ik ga naar aan AUTObeurs om AUTO'S te zien, niet voor wat ingehuurde studentes. Net zo goed als iemand die de Playboy koopt, niet lastig gevallen wil worden met een artikel over het afstellen van twee dubbele carburateurs.Al kreeg ik de hele collectie auto's op de achtergrond erbij met volle tank dan nog niet...
Ik verbaas me iedere keer weer dat een autorai etc etc het toelaat dat een aantal ingehuurde dames in de weg staat zodat ik de auto's niet kan zien.
Als ik vrouwen wil zien ga ik wel naar de huishoudbeurs
Hartgrondig mee eens! Ik ga naar aan AUTObeurs om AUTO'S te zien, niet voor wat ingehuurde studentes. Net zo goed als iemand die de Playboy koopt, niet lastig gevallen wil worden met een artikel over het afstellen van twee dubbele carburateurs.
hulde bravo bisaltijd weer die mooie lijnen van alfa romeo:
Ja helemaal mee eens. Kijk maar:iedereen koopt de playboy toch altijd voor de artikelen en de intervieuws ??Hartgrondig mee eens! Ik ga naar aan AUTObeurs om AUTO'S te zien, niet voor wat ingehuurde studentes. Net zo goed als iemand die de Playboy koopt, niet lastig gevallen wil worden met een artikel over het afstellen van twee dubbele carburateurs.
Je meent het!De rechter aub.
Inpakken hoeft niet, ik neem haar zo wel mee.
Ben bang dat je haar mot delen