Wat het ecologische eraan is dat deze naar de demontage kan?

Meer HIER

(zou die vrouw er wat mee te maken hebben??

Geloof me voorwielaandrijvers worden net zo makkelijk afgeschreven(met een moderne Alfa zal dit je niet zo snel gebeuren vanwege de saaie en veilige FWD...)
Tsja, met FWD en met 100pk minder (GTA vs M3) is dat sowieso al moeilijk. Maar ook met de gewone wagens is 't zo. Sinds ik vanaf vorig jaar een E46 3-serie dagelijks rijd merk ik pas goed 't verschil tussen een sportieve, direct sturende en moderne RWD-auto en eentje die 't niet heeft. Vooral toen ik overstapte van een Brera terug naar de Beamer was de telleurstelling groot (in de Brera).Ik mocht willen dat Alfa in het hedendaagse gamma weerwoord had op de M-range van BMW!
Zou zeker leuk zijn: CSL versie ipv Ti (lees: TupperwareI...
Ik mocht willen dat Alfa in het hedendaagse gamma weerwoord had op de M-range van BMW!
Juist, een échte GTA (Allegerita!).Zou zeker leuk zijn: CSL versie ipv Ti (lees: TupperwareI...
Ik mocht willen dat Alfa in het hedendaagse gamma weerwoord had op de M-range van BMW!) van de 159 of de Brera lijkt me wel wat
(als je ziet wat voor auto's er met regelmaat op de Ring worden afgeschreven...)
Ach, ik heb me er jaren geleden bij neergelegd dat BMW betere auto's maakt maar Alfa zit in je hart ! Elke keer als ik in de 75 turbo van m'n broer rij dan krijg ik kippenvel om het feit dat MIJN merk deze auto gebouwd heeft ! Kan je wel vertellen dat ik zulk soort gevoelens bij BMW nooit gehad heb.Tsja, met FWD en met 100pk minder (GTA vs M3) is dat sowieso al moeilijk. Maar ook met de gewone wagens is 't zo. Sinds ik vanaf vorig jaar een E46 3-serie dagelijks rijd merk ik pas goed 't verschil tussen een sportieve, direct sturende en moderne RWD-auto en eentje die 't niet heeft. Vooral toen ik overstapte van een Brera terug naar de Beamer was de telleurstelling groot (in de Brera).Ik mocht willen dat Alfa in het hedendaagse gamma weerwoord had op de M-range van BMW!
Mee eens, maar het steekt me dat Alfa nu geen '75 turbo' of 'GTV-6' meer bouwt. En rijdend in een moderne BMW besef ik altijd weer hoe goed een moderne Alfa had kunnen zijn, als ik een 75 en een E30 vergelijk.Ach, ik heb me er jaren geleden bij neergelegd dat BMW betere auto's maakt maar Alfa zit in je hart ! Elke keer als ik in de 75 turbo van m'n broer rij dan krijg ik kippenvel om het feit dat MIJN merk deze auto gebouwd heeft ! Kan je wel vertellen dat ik zulk soort gevoelens bij BMW nooit gehad heb.Tsja, met FWD en met 100pk minder (GTA vs M3) is dat sowieso al moeilijk. Maar ook met de gewone wagens is 't zo. Sinds ik vanaf vorig jaar een E46 3-serie dagelijks rijd merk ik pas goed 't verschil tussen een sportieve, direct sturende en moderne RWD-auto en eentje die 't niet heeft. Vooral toen ik overstapte van een Brera terug naar de Beamer was de telleurstelling groot (in de Brera).Ik mocht willen dat Alfa in het hedendaagse gamma weerwoord had op de M-range van BMW!