Gebruikersavatar
giuliaforjulia
Full Member
Full Member
Berichten: 388
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:21
Locatie: Ermelo

do dec 30, 2004 23:50

Sorry ik wist natuurlijk niet dat je een Alfa hebt gehad :oops: , zolang zit ik hier nu ook weer niet, maar je hebt gelijk het virus zit in je bloed. Tussen mijn 33 en de Giulia zitten 3 VW's en 1 Audi :whistle: Zo zie iedere gek heeft zijn gebrek.


Het forum ziet er uitstekend uit :thumbs: en van mij mag je zo doorgaan.
ciao Bart en Jolanda


156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra


gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso
Giulia nuova super 2.0 '78 azzuro le mans
SCARB nr.:4378

jan bert

vr dec 31, 2004 09:31

helemaal mee eens! respect 2 jorix :P
maar ik wilde gewoon eventjes weten hoe dat zat.

Jorix

vr dec 31, 2004 09:50

Oke, tnx ;)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

vr dec 31, 2004 09:59

Jorix, volgens mij heb ik je weleens ontmoet. Zoveel Guilietta liefhebbers zijn er ten eerste niet en helemaal weinig liefhebbers van dit model die hem zelfs willen restaureren.
Ik heb een tijdje in Nijkerkerveen gewerkt en ik kan mij iemand herinneren die een Giulietta
restaureerde en op zoek was naar goedkoop dagelijks vervoer. Stond een prima anthraciet
75 IE op gas. Staat mij ook iets bij van inruil paarse 33 Type 2.

Jorix

vr dec 31, 2004 10:59

@bert: Een deel zou kunnen, maar niet alles ;) Die paarse 33 type 2 (met o.a. de dubbele ronde koplampen) was van m'n broer, dus die mocht ik niet inruilen.. :mrgreen:
Wat wel zou kunnen, is dat je me gezien hebt bij van Doorn & Top (en dat we in die paarse 33 kwamen aanrijden). Daar ben ik inderdaad wezen kijken en kan me een antraciete 75 herinneren, maar toen was die prijs (3750 gulden ofzo) voor mij net iets te hoog.
Indertijd heb ik toen bij Hekman in Hoevelaken m'n 33 1.3v (type 3) gekocht voor 2000 gulden.

Tja, die Giulietta betreur ik nog altijd, maar ooit komt er wel weer eentje hoor! ;)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

vr dec 31, 2004 12:16

Das jammer Jorix. Ik had de 75 graag aan liefhebber verkocht omdat deze vanaf nieuw altijd
door Van Doorn 7 Top is onderhouden. Ook de tweede eigenaar was tot op het laatst aan
toe zeer precies als het aankwam op zijn 75. We hebben daardoor wellicht teveel inruil voor
zijn 75 gegeven maar hij verkeerde in z.g.st en is een trouwe klant.

Marktwaarde voor 33 Type 2 lag destijds zo laag dat het bijna beledigend was om deze te noemen. Zag er echt uit als een liefhebbersauto maar voor garage zeer moeilijk om te verkopen. Verbaast me dat je bij Hekman (!) een 33 1.3 V voor zo'n groot bedrag hebt gekocht, dat is echt een zeer hoog bedrag voor een 1300 zonder stuurbekrachtiging.
Ik had de 75 voor zo'n 3250 kunnen verkopen. Grote beurt gehad, veel gereviseerd, alle bonnen aanwezig. Het is een erg goede garage en je had er echt een zeer goede 75
met complete historie aan overgehouden.

Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

vr dec 31, 2004 12:33

:shock: Oh jee, daar had ik even een onderwerp aangeroerd!
Mijn uitspraken moet je met een korreltje zout nemen Jorix! :wink:

Niet iedereen is in de gelegenheid om een zich een Alfa te veroorloven!
Al heb je er geen, als je maar webmaster blijft :thumbs:

Inderdaad Alfa zit in je bloed en gaat er nooit meer uit!
Maar we zijn toch blij en gerustgesteld met je uitleg al had je dit helemaal niet hoeven doen. Dit zijn toch ook privezaken waar je geen verantwoording hoeft af te leggen.
Ik weet zeker dat je op dit forum al heel wat sleutelkennis kan opdoen, zoveel Alfisten vindt je niet gauw bij elkaar! Hierdoor wordt het enthousiasme alleen maar groter. :biggrin:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Gebruikersavatar
Indaco
Member
Member
Berichten: 126
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:20
Locatie: Nijemirdum

vr dec 31, 2004 15:44

Ben zelf ook it'er geloof ik, maar het valt me op dat veel van dat slag mensen een hobby auto erbij hebben....dus dat komt wel goed 8) Maar kon je geen Alfa leasen ?
Giulia Nuova 2.0

Jorix

vr dec 31, 2004 16:06

@indaco: Destijds zat ik op een interne (staf-) functie, waardoor ik blij mocht zijn dat ik uberhaupt een auto van de zaak kon rijden. Ik had dus de keuzen tussen een twingding en een twingding... Inmiddels geswitched van werkgever en rij nu een grotere auto, maar nog steeds niets om trots op te zijn (slopel astma station)

@gtvboy: No offense taken. Ik zal voorlopig nog wel even webmaster blijven hoor, al zal dat natuurlijk niet eeuwigdurend zijn. Maar ik heb mezelf een aantal doelen gesteld en in elk geval zolang die nog niet gehaald zijn zal ik blijven ;)

@bert: Zelfs dat bedrag was toen al even teveel. Ik was toen in principe nog student, dus moest elk dubbeltje omdraaien. Nu zou dat een wat minder probleem zijn, ware het niet dat ik een ander doel heb met m'n geld... ;)
Hekman heeft me toen die 33 verkocht, inclusief apk, kofferklepspoiler en verlagingsveren. Achteraf gezien was er wel het een en ander mis met die 33.. de deuren hebben nooit goed gesloten, dus ik heb het vermoeden dat ie wel eens een paar keer in de rondte gegaan is...

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

vr dec 31, 2004 16:56

Het feit dat je hier dit forum beheert zeg al genoeg vind ik. En jij hoeft je niet te verantwoorden waarom je wel of geen Alfa hebt. Voor mij part rijd je echt in een KIA.
Hoewel, dat gaat ook wel wat ver. :oops:

Jorix

za jan 01, 2005 20:34

@KAS: Als die dag aanbreekt, dan weet ik dat het afgelopen is met me.... ;)

Terug naar “Het Forum Café”