Voorheen waarde ik hier rond als Charlotte, vanaf nu gewoon mijn eigen naam!
Rij een 146 Rosso Proteo met kuren, past dus perfect bij mij

Verder verandert er wat mij betreft weinig, alleen dat ik wat klavers mis, maar daar gaat het niet om (nu, ja

Hi hi, lekker de humor er in houden, goed zoHeee Charlotte Welkom !!
Geef die lieve witte haarbal een poot van me en laat dan aub uit voor er ongelukjes gebeurenHaha ik heb het maar druk met je vanavond, hond loopt inmiddels met gekruiste pootjes zo nodig moet ie![]()
Maar WELKOM!!!!! met je frisse start en ach joh wat maken die klavers uitje mag er wel een paar van mij hebben hoor
Ik heb het gelezen in het Klaverblaadje. Leuk stukje. Zoiets mag van mij vaker.FF opnieuw voorstellen. ik ben Grietje (ja kleine zus van Lambert, de Alfa-dealer uit Emmeloord) en ik vind het tijd voor een nieuwe start.
Voorheen waarde ik hier rond als Charlotte, vanaf nu gewoon mijn eigen naam!
Rij een 146 Rosso Proteo met kuren, past dus perfect bij mij
Verder verandert er wat mij betreft weinig, alleen dat ik wat klavers mis, maar daar gaat het niet om (nu, ja)
Pcies, en het karten komt een volgende keer, Huizen niet maar in maart ergens anders???Hallo daar! Zo zie je maar, je moet gewoon jezelf zijn
PS: Die klavertjes komen er vanzelf weer bij, gaat helemaal van eiges
Maart is altijd een drukke maand met verjaardagen. Wil het anyhow wel proberen te organiseren in de Fabrique...Pcies, en het karten komt een volgende keer, Huizen niet maar in maart ergens anders???Hallo daar! Zo zie je maar, je moet gewoon jezelf zijn
Goed plan, ik hoor het welMaart is altijd een drukke maand met verjaardagen. Wil het anyhow wel proberen te organiseren in de Fabrique...Pcies, en het karten komt een volgende keer, Huizen niet maar in maart ergens anders???Hallo daar! Zo zie je maar, je moet gewoon jezelf zijn
uhm uhm. zoeken, zoeken, zal hem vindenWe zetten je meteen in de blommekes:
(tis ff zoeken naar een Q4..)