ff zappen en het programma autowereld kwam tevoorschijn. Omdat er toch niets anders te zien was dacht ik dit maar eens te kijken, ondanks dat ik autoliefhebber ben kijk ik niet graag naar deze programma's, al dat gezeik over die auto's en meestal niet objectief (check aftiteling maar eens)
In dit prgramma werd de nieuwe Jaguar XKR behandeld, bloedmooie auto.
Allard Kalf had de eer om deze wagen eens "aan de tand te voelen" zoals ze dat in al die programma's zo mooi noemen. Nu zit ik me altijd kapot te ergeren aan deze flauwgrappende kerel, maar dat even terzijde.
Waar ik eigenlijk om moest lachen is het moment dat heertje Allard de motorkap van de XKR opende om de 4.2 liter V8 te BEKIJKEN!!
Het nut hiervan ontging mij totaal, want op het moment dat je de echte motorkap opent, kijken je tegen een 2de plastic motorkap aan!
Wat is dit? Mogen mensen niet zien wat daar gebeurd?? Ik vind een mooi stukje techniek om te zien persoonlijk heel aardig, maar tegenwoordig verstoppen ze dat alleen maar.
Is me weleens vaker overkomen, toen een maat van mij zijn (hoop dat het door de censuur komt) VW Golf IV TD(ROOIE)I liet zien werd ook even de motorkap open getrokken.

Trouwens levensgevaarlijke auto's die Golfjes en VW in het algemeen. Zo SAAI dat je achter het stuur in slaap valt...
Goed, dat was het weer voor de zondagmorgen, ik ga sleutelen,
groet..