Ben sinds kort de bezitter van een Alfa 33 waarmee ik 4.-nov aanstaande aan mijn race curses hoop te gaan beginnen (nouja hoop, heb er nog geen meter in gereden
maar vertrouw volledig op de expertise van mijn buren). Heb de auto gekocht bij garage Grand Prix in Amsterdam, zit naast mijn werk en "hang daar wel eens wat rond
na werk". Het gaat om een 33 waarin een 1.3 dellorto carb. blok hing. Auto had alleen een tijd stil gestaan en dus besloten we deze een aantal maanden geleden onder handen te nemen:

.....beestje stond al een tijdje stil, hence de algen rond de auto, nee is geen photoshop filter
Auto op de brug.

Omdat we toch wel voor een lekker pittige auto willen gaan boden de buren aan om na het vervangen van de koppeling (blokje d'r uit) er iets anders voor terug te hangen: een 1.7 dellorto carb. blokje.

Bouwdoos: koni's erondern, verlagings veren, oude onderdelen checken en schoonmaken....

Deze wielen komen eronder, moeten alleen nog wel gepolijst worden. Weet niet of ik dat voor de curses ga halen maar om eerlijk te zijn zal dat geen zier uitmaken
gok ik.