van G
Guru
Guru

Uitspraak: 3 jr cel + 6 mnd voorwaardelijk, Bjorn daar ga je

di okt 03, 2006 02:37

Het gebeurd regelmatig maar het is vaak ver weg en het treft "altijd" iemand anders...
Toch komt het soms griezelig dichtbij..........

Ik ben een collega van Bjorn z'n pa, en Judith, mijn vrouw, is een collega van Bjorn z'n ma...

Afbeelding

Het is weer al lang een tijdje geleden dat wij ons zoooooo machteloos hebben gevoeld..

Kunnen wij niet een beetje van jullie verdriet stelen of zo :?:

:arrow: De internetkrant

AXEL - In Axel is geëmotioneerd gereageerd op de dood van de 19-jarige Bjorn de Brouwer,
die vrijdag om het leven kwam bij een ongeval in de Nassaustraat.
Hij werd door een achteropkomende auto geschept.

De 22-jarige Axelse bestuurder, die
vrijdag was betrokken bij het dodelijk
ongeval aan de Nassaustraat in Axel,
blijft nog twee weken in hechtenis
zitten. De bestuurder is maandag
voorgeleid aan de rechter commissaris.

De man wilde inhalen en raakte hierbij
de 19-jarige Bjorn de Brouwer uit
Axel. De automobilist bleek te veel te
hebben gedronken. Bovendien is hij na
het veroorzaken van het dodelijk
ongeval doorgereden.

Wie het volledige verhaal kent weet dat het nooit niet had moeten (kunnen) gebeuren :!:

Ik ben er al verschillende keren op totaal onmogelijke tijden langsgereden sinds vrijdag

En steeds weer staan er mensen ....... zoveel en zo lang :cry:
Laatst gewijzigd door van G op do jan 25, 2007 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Emotionele taferelen na dodelijk ongeval

di okt 03, 2006 07:38

Ai... :( Sterkte aan familie en vrienden toegewenst.. :(

Alfa75JC
Advanced Member
Advanced Member

di okt 03, 2006 08:24

Ja, ook vanaf hier veel sterkte gewenst voor alle familie, vrienden & bekenden....

Is idd iets waar je soms net iets te vaak over leest en dan ook nog op deze manier.......oef, that's heavy !!

Alfa75jc
75 3.0 V6 America
SCARB No. 4780
Eerdere Alfa's: 33 SW 1.5, 75 Indy, 75 Twin Spark

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di okt 03, 2006 08:57

Toen ik op nu.nl het bericht over dat ongeval las dacht ik nog: wéér zo'n lamzak die door zijn onverantwoordelijk gedrag een ander van het leven berooft en een hele familie de vernieling injaagt.
Jullie worden daar nu heel direct mee geconfronteerd. Sterkte, maar vooral voor Björn z'n familie. Ik hoop dat jullie hen wat kunnen steunen, al was het alleen maar door te laten weten hoe machteloos je je daarin voelt. En heel belangrijk: door ook over een paar maanden, over een jaar, over drie jaar nog eens te vragen 'hoe het er mee gaat'.

Anke

Re: RE: Emotionele taferelen na dodelijk ongeval

di okt 03, 2006 12:07

Sterkte, maar vooral voor Björn z'n familie. Ik hoop dat jullie hen wat kunnen steunen En heel belangrijk: door ook over een paar maanden, over een jaar, over drie jaar nog eens te vragen 'hoe het er mee gaat'.
Mooi gezegd en o zo nodig,mensen denken vaak dat het na een paar maanden wel over is =D> =D>

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di okt 03, 2006 12:17

Sterkte, maar vooral voor Björn z'n familie. Ik hoop dat jullie hen wat kunnen steunen En heel belangrijk: door ook over een paar maanden, over een jaar, over drie jaar nog eens te vragen 'hoe het er mee gaat'.
Mooi gezegd en o zo nodig,mensen denken vaak dat het na een paar maanden wel over is =D> =D>
Idd , voor de meeste 'niet direct betrokkenen' houd het drama op na een begrafenis of crematie... :cry: :oops:

Ken btw de situatie ter plekke erg goed (tegenover het pand van mn oude werkgever); nooit dat je daar een bus kunt inhalen.... :shock:
Kwam er vanochtend nog langs; de neergelegde bloemen tussen de dranghekken geven je echt de rillingen....
Sterkte ermee!
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di okt 03, 2006 12:47

Helaas gebeuren zulke dingen dagelijks,
en je ziet de betrokken familieleden dan ook onder je ogen vechten met hun verdriet.
Eénieder moet op zijn eigen manier zo'n verlies verwerken maar het enige wat schijnt te werken is
erover praten. En zoals Dink al zei, niet alleen de eerste week maar ook veel later.
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

elio
Guru
Guru

di okt 03, 2006 12:59

om kippevel van te krijgen... :cry:
Ik passeer op mijn dagelijkse rit naar het werk ook twee plaatsen waar zo'n herdenkingsplek is ingericht voor mensen die daar het leven lieten, het doet je toch nadenken en de voet van het gaspedaal halen...
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 03, 2006 13:15

Sterke voor de vrienden en de familie en weer totaal "onnodig".
Idd mooi gezegd maar makkelijker gezegd dan gedaan, heb ook die ervaring van dichtbij maar het is geen onderwerp waar je even over begint. En het "juiste" moment is er echt nooit, je hebt altijd het gevoel er beter niet over te beginnen om het weer naar boven te trekken, maar je denkt nooit dat het over is.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di okt 03, 2006 13:49

Idd mooi gezegd maar makkelijker gezegd dan gedaan, heb ook die ervaring van dichtbij maar het is geen onderwerp waar je even over begint. En het "juiste" moment is er echt nooit, je hebt altijd het gevoel er beter niet over te beginnen om het weer naar boven te trekken, maar je denkt nooit dat het over is.
Ben ik het volmondig mee eens. Ook ik heb zo iets van dichtbij meegemaakt, en ging (en ga) er van uit dat de mensen, wanneer ze hierover willen praten, dit zullen doen. Ze weten dat ik daarvoor klaar sta. Zelf over beginnen vermijd ik.

En voor wat betreft dit geval: weet niet wat te zeggen, behalve dat ik het verschrikkelijk vind.

Floor
Guru
Guru

di okt 03, 2006 14:36

Wat ontzettend triest.
Oo==v==oO

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 03, 2006 16:57

Tja dit was erg dichtbij deze keer,als ik de plek met de bloemenzee zie krijg ik ook de koude rillingen over mijn rug........Zeker als je weet hoe dit ongeval ontstaan is.

Ik hoop dat de familie en vrienden dit enorme drama vlug een plek zal kunnen geven maar dit zal echt niet meevallen.
Tis en blijft verschrikkelijk.....................

Anke

di okt 03, 2006 20:28

Ben ik het volmondig mee eens. Ook ik heb zo iets van dichtbij meegemaakt, en ging (en ga) er van uit dat de mensen, wanneer ze hierover willen praten, dit zullen doen. Ze weten dat ik daarvoor klaar sta. Zelf over beginnen vermijd ik.

En voor wat betreft dit geval: weet niet wat te zeggen, behalve dat ik het verschrikkelijk vind.
je kan toch gewoon heel oprecht vragen Hoe is het? Doen ze dan echt niet af met Goed eerder Gaat wel en dan vraag je door. Niet zo moeilijk hoor :roll:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di okt 03, 2006 20:28

Sterkte van Bjorn en jij en je naasten ook van G. Hier weer zo,n ongeval veroorzaakt door een drankrijder. Ik wordt hier altijd behoorlijk kwaad om. De weerlozen delven het onderspit en de veroorzaker(s) hebben geen centje pijn. Ik heb geen benaming voor dat soort tuig. En dan maar klagen als ze een keer bij een blaastest door de mand vallen. :evil:
Nogmaals sterkte. ( Zie verder PB)
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di okt 03, 2006 20:45

je kan toch gewoon heel oprecht vragen Hoe is het? Doen ze dan echt niet af met Goed eerder Gaat wel en dan vraag je door. Niet zo moeilijk hoor :roll:
Dat kan je. Ieder doet het zoals hij / zij verkiest :roll:

Terug naar “Het Forum Café”